arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۹۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰

ورود خودوری تویوتا به ناوگان تاکسیرانی تهران

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از توسعه کیفی ناوگان تاکسیرانی تهران خبر داد و گفت: تا ابتدای تابستان ۲۰۰ دستگاه خودروی مدرن خارجی وارد ناوگان تاکسیرانی پایتخت می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از توسعه کیفی ناوگان تاکسیرانی تهران خبر داد و گفت: تا ابتدای تابستان ۲۰۰ دستگاه خودروی مدرن خارجی وارد ناوگان تاکسیرانی پایتخت می شود.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، فضل الله اسلامی با بیان این که مشکلاتی برای ورود خودروهای خارجی به ناوگان تاکسیرانی داشتیم که خوشبختانه این مشکلات برطرف شده گفت: از اول تابستان ۲۰۰ دستگاه خودروی تویوتا که از خودروهای با کیفیت و مدرن دنیا محسوب می شوند برای خدمات رسانی بهتر و مناسب تر به شهروندان وارد ناوگان خواهند شد.

وی با اشاره به این که براساس طرح جامع حمل و نقل و ترافیک، در مجموعه تاکسیرانی به هیچ وجه توسعه کمی و افزایش تعداد تاکسی ها را نخواهیم داشت،گفت : اما توسعه کیفی ناوگان و به کارگیری خودروهای مدرن و با کیفیت از اولویت های اصلی ما محسوب می شود که در این راستا از ورود خودروهای مدرن و با کیفیت داخلی هم حمایت می کنیم.

اسلامی خاطر نشان کرد: خودروهای با کیفیت و مدرن جدید، جایگزین خودروهای قدیمی و فرسوده ناوگان تاکسیرانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر نوسازی ناوگان، نوسازی تجهیزات خودرو ها نیز مورد تاکید است، چنانچه نوسازی تو دوزی خودروها و تجهیزاتی مانند GPS، تاکسیمتر و... در تمام تاکسی ها با جدیت پیگیری می شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران خاطر نشان کرد: هر خودرویی که حتی به سن فرسودگی نرسیده باشد اما به دلیل تصادف ، آتش سوزی و... دچار نقص فنی و ظاهری باشد ازرده خارج می شود و مورد نوسازی قرار خواهد گرفت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲۷
غیر قابل انتشار: ۰
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
0
0
لطفا" شزايط تاکسی تويوتا را واضح بنويسيد می خواهم سمند را بدم تويوتا بگيرم
سیامک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
0
0
واقعا مسخره است تاکسیرانی داره نابود میشه شما صحبت ازورود تویوتا به ناوگان میکنید؟ افتابه لگن هفت دست شام و ناهار خبری نیست من تاکسیمو تبدیل کردم ولی کو کار به لطف مسولین از ساعت ۶صبح تا ۸شب میانگین۵۰تومن تا الان سه قسط عقب افتاده هیچ کاری ازدستم برنمیاد چند وقت دیگه از حقوق ضامنم کم میکنن
به اونم چک دادم و چک رو برگ میزنه هم من میرم زندان هم حفوق ضامنم کم میشه این یه ارزن اعتبارمون هم به فنا
نظرات بینندگان