arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۰۸ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴

با تورم مسائل جوانان مواجه هستیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیر کل طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر با تورم مسائل جوانان مواجه هستیم به گونه‌ای که مشکلات جوانان کنونی شباهت زیادی با همتایانشان در دهه 40 دارد.

به گزارش ایسنا، محسن طلایی ماهانی افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده مسائل جوانان کنونی مشابهت زیادی با مشکلات جوانان دهه 40 دارد این وضعیت نشان دهنده آن است که طی دهه‌های اخیر کار جدی در زمینه جوانان انجام نشده و مشکلات تلنبار شده است.

وی با بیان اینکه رسوبات مسائل جوانان هنوز ادامه دارد، تاکید کرد:برای حل این مسائل باید تلاش کرده و صورت مسئله را پاک نکنیم. لازم است به منظور دستیابی به این هدف ،اقدامات همه جانبه‌ای در حوزه جوانان انجام دهیم و با تکیه بر برنامه،‌علم و فکر عمل کنیم.

مدیر کل طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان در ادامه گفت: حساس ترین سن دوره جوانی بین 15 تا 20 سال است بنابراین باید آنها را در اولویت نخست قرار دهیم و سریع تر برای این گروه سنی اقداماتی انجام دهیم.

طلایی ماهانی در پایان اظهارکرد: طی سالهای اخیر مسائل جوانان روی هم تلنبار شده است و مسئولان با نوعی دستپاچگی و دلسوزی در این زمینه عمل می‌کنند و نگرانی برای از دست دادن فرصت‌ها موجب شده که بعضا نتوانند عملکرد مطلوبی داشته باشند.
نظرات بینندگان