arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۸ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۴

نظر علی‌اکبر ولایتی دربارۀ سریال «معمای شاه»

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرشید شکیبا مجری تلویزیون پس از اجرای یک برنامه نظر علی اکبر ولایتی وزیر امورخارجۀ پیشین ایران را دربارۀ سریال «معمای شاه» جویا شده و روایت آن را نوشته است.

به گزارش خبرآنلاین شکیبا با انتشار تصویری از رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، در نشست خبری همایش بین المللی «خطر جریان‌های تکفیری در دنیای امروز» نوشته: «بعد از اجراي نشست رسانه‌ای كنگره جهانی جريان‌های افراطی و تكفيری از دكتر ولايتی در مورد سريال معمای شاه پرسيدم كه گفتند: توليد اين سريال اقدام خوبيه و از نظر هنری كارهای خوبی صورت گرفته و انشالله محتوایش هم تقويت بشود. البته در گام هاي اول هستيم ولي باز هم در نشان دادن چهره واقعی شاه به عنوان يک رژيم وابسته به آمريكا تلاش بيشتری بشود. چون كار اول است همين كه يک گروهی اين شجاعت را كردن كه يک كار حساس و پيچيده رو انجام بدهند. اين قابل تقدير است به نظرم به تدريج كه پيش برويم به خصوص در بعد از ٢٨ مرداد از قرائنی كه اطلاع دارم قوت بيشتري خواهد گرفت.»

علی اکبر ولایتی جدا از فعالیت در حوزۀ پزشکی و امور دیپلماتیک، یکی از کارشناسان و پژوهشگران حوزۀ تاریخ هم هست و تا به حال آثار مختلفی را در این زمینه تالیف و منتشر ساخته است. آثار او طیف گوناگونی را از زمان باستان تا دورۀ معاصر را در بر می‌گیرد.

نظرات بینندگان