arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۰۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۱ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰

بهمن فرمان آرا: چرا به محمد رضا گلزار پیله کرده اید؟

بهمن فرمان آرا، کارگردان مشهور با انتشار مطلبی در روزنامه روزگار، معاونت سینمایی را به دلیل لغو قرارداد یک میلیاردی محمدرضا گلزار مورد نقد قرار داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بهمن فرمان آرا، کارگردان مشهور با انتشار مطلبی در روزنامه روزگار، معاونت سینمایی را به دلیل لغو قرارداد یک میلیاردی محمدرضا گلزار مورد نقد قرار داد.

به گزارش انتخاب به نقل از پارس توریسم، بهمن فرمان آرا نوشت: چندی است که معاونت سینمایی و توابعش وقت خودشان را صرف لغو کردن قرارداد یک میلیاردی محمد رضا گلزار کرده اند، در حالی که این موضوع اصلا به این اداره مربوط نیست. چرا وزارت مسکن به خرید و فروش آپارتمان از قرار متری هشت میلیون تومان دخالت نمی کند. حسادت گاهی آنچنان جلوی «عقل و منطق» آقایان را می گیرد که درک نمی کنند اگر کسی حاضر است یک میلیارد بابت دستمزد یک بازیگر بدهد به کسی مربوط نیست.

عرضه و تقاضا قانون اصلی هر گونه داد و ستد است. درست است شما فعلا مسوول سینمای این مملکت شده اید ولی اجازه ندارید به در آمد یک نفر دخالت کنید. مگر ما پرسیده ایم چرا و از کجا بودجه فیلم «پایان نامه» پرداخت شد ؟ مگر شما می توانید جلوی مخارج سریال ها و فیلم های به اصطلاح فاخر را بگیرید ؟ آیا فقط زورتان به افرادی می رسد که نفس کشیدن شان از حسادت روزی چند بار نفس برخی ها را بند می آورد.

محمد رضا گلزار که من تا کنون نه با او فیلمی کار کرده ام و نه خیال آن را در سر دارم، یک سوپر استار واقعی است که جوانان هر فیلمش را چند بار می بینند و فیلم هایش بدون بخشنامه های پشتیبانی دولتی همیشه بالای یک میلیارد تومان می فروشد. تنها بهانه مسوولان برای این گونه دخالت های بیجا گران شدن تولید فیلم است که چه بخواهید و چه نخواهید تورم شامل این کار هم می شود . بوی کافور، عطر یاس را من با بودجه 80میلیون تومان ساختم . خانه روی آب با 130 میلیون تومان ،یک بوس کوچولو 220میلیون تومان و بالا خره  خاک آشنا 340میلیون تومان. این در حالی است که اکثر بازیگران در فیلم های من از دستمزدهای معمولشان کمتر می گیرند. پس چرا به محمد رضا گلزار پیله کرده اید؟ اگر تهیه کننده ای حاضر است این مبلغ را بپردازد لابد فکر بازده آن را هم کرده است. بیخود نیست که سر هر چهار راه این شهر کسی اسپند دود می کند و در مقابل اندک پولی بارها می گوید کور شود چشم حسود. آقای گلزار من پیشنهاد می کنم شما مبالغی از دستمزد هایتان را سر  چهار راه ها خرج کنید تا معاونت سینمایی دست از سر شما بردارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۴
1
7
خوشمان آمد !!! پايان نامه رو كه توپ اومده بود !
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۴
1
6
حرف حق زده دمش گرم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۵
1
2
یک کلمه حرف حساب از استاد گرانقدر
نظرات بینندگان