arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۰۹ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰

روابط عمومی مجمع کناره گیری هاشمی را تکذیب کرد

به دنبال انتشار سخنان سيدمرتضي نبوي مديرمسئول روزنامه رسالت در خصوص وضعيت آقاي هاشمي رفسنجاني در مجمع تشخيص مصلحت، سليماني مدير روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام خبر منتشره مبني بر تصميم آقاي هاشمي براي كناره‌گيري از مجمع تشخيص مصلحت نظام را تكذيب كرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جام جم آنلاين: به دنبال انتشار سخنان سيدمرتضي نبوي مديرمسئول روزنامه رسالت در خصوص وضعيت آقاي هاشمي رفسنجاني در مجمع تشخيص مصلحت، سليماني مدير روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام خبر منتشره مبني بر تصميم آقاي هاشمي براي كناره‌گيري از مجمع تشخيص مصلحت نظام را تكذيب كرد.

سليماني گفت: موفق به گفتگو با آقاي نبوي نشدم تا ببينم آيا ايشان دقيقا اين مطلب را گفته‌اند يا نه اما از آنجا كه در برخي سايت‌ها به نقل از ايشان چنين مطلبي ذكر شده لازم بود كه خبر تكذيب آن منتشر شود.

وي تصريح  کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی هیچ مذاکره ای در این مورد با رهبر معظم انقلاب نداشته است.

گفتني است، هفته‌نامه يالثارات نوشته است: مرتضي نبوي در جلسه هفتگي انصارحزب الله در مورد حضور آقاي هاشمي در مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: من هم شنيده‌ام که ايشان به نزد مقام معظم رهبري رفته‌اند و گفته‌اند که در مجمع نباشند ولي خبر دقيقي از رفتن ايشان ندارم. آن چيزي که آدم مي فهمد اين است که مقام معظم رهبري سعي دارند که ايشان را نگه دارند. همان طور که سعي دارند که بقيه را نگه دارند. شايد بعضي ها که موثر هم هستند انتظارشان اين بود که در اين مقطع برخورد صريحي با رئيس جمهور مي شد اما مقام معظم رهبري دنبال حجت شرعيه الهيه هستند و مثل حضرت امام سعي مي‌کنند تا جايي که ممکن است مسئولين را حفظ کنند منجمله ايشان مي خواهند آقاي هاشمي ان‌شاالله حفظ شود.
نظرات بینندگان