arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۳ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۴

حبیبی: اصلاح‌طلبان چند برابر لیست‌ نامزد دارند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایلنا نوشت: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: در تهران یک لیست سی‌نفره از سوی اصولگرایان ارائه می‌شود.

محمدنبی حبیبی با اشاره به اظهارات سیدرضا تقوی در حاشیه سومین همایش اصولگرایان در خصوص لزوم حضور همه چهره‌های اصولگرا در صحنه حتی در صورت قرار نگرفتن در لیست گفت: توصیه آقای تقوی این بود که کسانی که در لیست نبودند، انصراف دهند. همان‌طور که پیش از این نیز گفته‌ام درصورتی که اسمم در لیست نباشد،‌ انصراف می‌دهم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سوال دیگری درخصوص میزان رقابتی‌ بودن انتخابات باتوجه به ردصلاحیت گسترده اصلاح‌طلبان از سوی شورای نگهبان و حضور همه چهره‌های اصولگرا در میدان، اعلام کرد: باتوجه به این‌که اصلاح‌طلبان چندین برابر آن‌چه برای تهیه لیست‌های انتخاباتی نیاز است را در اختیار دارند، بنابر این رقابت را جدی می‌دانم.

او همچنین در واکنش به رد صلاحیت چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبان، یادآور شد: اظهارنظر من درباره کل کشور است، اما در حوزه تهران هم احساس نمی‌کنم که اصلاح‌طلبان کمبود نامزد داشته‌باشند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال که به عنوان یک چهره مطرح اصولگرا، رقبای خود را در میان چهره‌های شاخص جریان اصلاح‌طلبی در حوزه انتخابیه تهران چه کسانی می‌داند نیز گفت: البته من اسامی افراد را حفظ نیستم اما قبول ندارم که اصلاح‌طلبان کمبود نامزد داشته‌باشند.

حبیبی در پایان تصریح کرد: در تهران یک لیست سی‌نفره از سوی اصولگرایان ارائه می‌شود و قطعاً یک لیست سی‌نفره نیز ازسوی اصلاح‌طلبان ارائه خواهدشد و رقابت اصلی میان این دو لیست خواهدبود.

نظرات بینندگان