arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۰۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰

انتقاد منصور ارضی از احمدی نژاد

ما از فردی که در زمان انتخابات گفته می شد، هیئات و حسینیه ها دفاتر تبلیغاتی او بوده اند و همچنین داعیه ولایی بودن داشته انتظار چنین رفتاری را نداشتیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ما از فردی که در زمان انتخابات گفته می شد، هیئات و حسینیه ها دفاتر تبلیغاتی او بوده اند و همچنین داعیه ولایی بودن داشته انتظار چنین رفتاری را نداشتیم.

سخنران و مداح مراسم عزاداری شب گذشته بیت رهبری نسبت به اقدامات اخیر محمود احمدی نژاد واکنش نشان دادند.

منصور ارضی مرثیه سرا و حجت الاسلام کاظم صدیقی سخنران شب گذشته مراسم عزاداری بیت رهبری که خود از حامیان سرسخت احمدی نژاد در 6سال گذشته محسوب شده واحمدی نژاد نیز بارها در مجالس این دو نفر شرکت کرده بود، با ابراز نارضایتی به رفتارهای وی واکنش نشان دادند.

به گزارش ایران اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در اولین شب از مراسم عزاداری دخت گرامی رسول خدا (ص) که در بیت رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد، پس از ایراد خطبه هایی در رابطه با زندگانی و سیره عملکردی حضرت صدیقه طاهره، به بررسی اوضاع داخلی کشور پرداخت.

وی در رابطه با اتفاقات اخیر گفت: "ما از فردی که در زمان انتخابات گفته می شد، هیئات و حسینیه ها دفاتر تبلیغاتی او بوده اند و همچنین داعیه ولایی بودن داشته انتظار چنین رفتاری را نداشتیم. بنده اطلاع دارم، حتی اطرافیان نزدیک آقای احمدی نژاد هم از رفتار اخیر او به شدت ناراضی و ناراحت هستند"

در این مراسم حاج منصور ارضی نیز با گلایه از اینکه چرا منافقین (در زمان گذشته) با پرچم ولایت جلو آمده اند، به روضه خوانی حضرت زهرا (س) پرداخت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
mehdi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۵
1
9
کار به آقای احمدی نژاد ندارم هر کاری که کرده.می خواستم بدونم این چند کلاس سواد داره که در این موارد اضهار نظر میکنه و خبرش اینطور رسانهای میشه.وای به حال ملتی که منتقدانش اینها باشند.
پاسخ ها
مجتبی
| NETHERLANDS |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۵
سوادت از نوشتنت معلومه..پسرخوب دریاه ی چیزی صحبت کن که میشناسی
نظرات بینندگان