arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۰۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰

آیت الله هاشمی: شكسته شدن ديوار سانسور جايي براي حكومت‌هاي استبدادي در آينده نخواهد گذاشت

مراسم عزاداري حضرت زهرا(س) ظهر چهارشنبه با حضور جمعي از شخصيت‌هاي سياسي دانشگاهي و روحانيون از قم، قزوين و كرج در مجمع تشخيص مصلحت نظام برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مراسم عزاداري حضرت زهرا(س) ظهر چهارشنبه با حضور جمعي از شخصيت‌هاي سياسي دانشگاهي و روحانيون از قم، قزوين و كرج در مجمع تشخيص مصلحت نظام برگزار شد.

به گزارش ايسنا، آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در اين مراسم طي  سخناني با اشاره به مسائل خارجي و داخلي، وحدت را مهمترين نياز جامعه در شرايط كنوني عنوان كرد و گفت: نغمه‌هاي وحدت‌شكن و هر سخني كه موجب تفرقه و جدايي شود، مذموم است و بايد از آن پرهيز شود.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با توصيه به كليه نيروهاي سياسي جامعه به همدلي، تأكيد كرد: رد و طرد يكديگر مي‌تواند رخنه‌اي جهت نفوذ دشمنان اسلام و ايران باشد كه همواره مترصد فرصت بوده‌اند.

هاشمي رفسنجاني با اشاره به مظلوميت شيعه در تاريخ، تأكيد كرد: مهمترين نشانه اين مظلوميت امروز در بحرين قابل مشاهده است.

وي افزود: در حالي كه كليه قيام‌هاي مردمي در كشورهاي منطقه با پشتيباني برخي كشورها و سازمان‌هاي بين‌المللي همراه است، مردم بحرين از اين حمايت‌ها بي‌بهره‌اند.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام قيام‌هاي مردمي در برخي كشورها را ناشي از رشد آگاهي و بيداري عمومي ملت‌هاي جهان عنوان كرد و گفت: ابزارهاي مدرن اطلاع‌رساني و شكسته شدن ديوار سانسور و همچنين توجه به علم و آگاهي ميان عامه مردم، جايي براي حكومت‌هاي استكباري و استبدادي در آينده نخواهد گذاشت، هرچند اين مسير طولاني و پرمخاطره است.

وي‌افزود: با توجه به تجربه انقلاب اسلامي در ايران، پس از پيروزي انقلاب مرحله استقرار سخت‌تر از دوران مبارزه است و ما اين دوره را با مديريت صحيح امام راحل توانستيم به خوبي طي نماييم، هرچند هزينه سنگيني براي آن پرداختيم.

هاشمي رفسنجاني: حمايت و پشتيباني مردم از انقلاب را در كنار مديريت امام از مهمترين دلايل موفقيت نظام جمهوري اسلامي عنوان كرد و گفت: حفظ اين نظام با توجه به اهداف والايي كه دارد و همچنين هزينه‌اي كه مردم براي پيروزي آن پرداخت كرده‌اند، مهمترين موضوع است كه هيچ كس نبايد از آن غفلت كند.

وي همچنين با اشاره به مصيبت‌هايي كه بر اهل بيت رسول‌الله وارد شد، تأكيد كرد: تاريخ اسلام نكات بسياري براي آگاهي و عبرت دارد كه با تدبر و تعقل در آن مي‌توان نظام اسلامي را در مقابل خطرات بيمه كرد.

در ابتداي اين مراسم كه با مداحي و ذكر مصيبت همراه بود، حجت‌الاسلام والمسلمين رستگاري در سخناني به تشريح مناقب و ويژگي‌هاي حضرت زهرا(س) پرداخت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۵
0
2
به شرطی اینکه بگذارند آگاهی مردم افزایش یابد.فعلاًکه دور دور رمال وجن وجنگیر است!
نظرات بینندگان