arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۰۷۱۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۰۸ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
ذوالنور،مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه:

اگر رافت نظام اسلامی نبود برخی باید به آقازاده خود در اوین می‌پیوستند

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی‌ ذوالنور شامگاه دوشنبه در جمع نمازگزاران مسجد قدس شهر قم در سخنانی اظهار کرد: امروز می‌بینیم در عرصه اداره کشور برخی معامله‌گری کرده و وقتی جایی دچار مشکل شوند جیغ می‌کشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اگر نظام اسلامی رافت را کنار بگذارد باید اینها به کنار آقازادگانشان در اوین منتقل شوند.
 
به گزارش «انتخاب»، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی‌ ذوالنور شامگاه دوشنبه در جمع نمازگزاران مسجد قدس شهر قم در سخنانی اظهار کرد: امروز می‌بینیم در عرصه اداره کشور برخی معامله‌گری کرده و وقتی جایی دچار مشکل شوند جیغ می‌کشند.

وی گفت: کسانی که دیروز در کنار امام(ره) بودند امروز در سالگرد ورود حضرت امام(ره) در فرودگاه حرف‌هایی می‌زنند که این حرف‌ها را حتی ما از زبان گوینده بی‌بی‌سی هم نمی‌شنویم و آنهایی که از اول انقلاب دشنه در قلب امام داشته‌اند نیز چنین سخنانی را به زبان نمی‌آورند.

به نوشته فارس، مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: آیا مراسم سالگرد گرامیداشت ورود حضرت امام، جای تخریب نظام اسلامی و یادگار امام و تخریب ارزش‌های انقلاب و نهادهای انقلاب است؟

وی تاکید کرد: اینهایی که هر روز از امام خمینی(ره) خواب جدید نقل می‌کنند چرا بیّنات فرمایشات حضرت امام(ره) را فراموش کرده‌اند که فرمودند «میزان شورای نگهبان است و اگر کسی در مقابل عمل شورای نگهبان گفت «کذا و کذا» مفسد فی‌الارض است و به عنوان مفسد فی‌الارض باید مورد تعقیب قرار گیرد.»

ذوالنور تصریح کرد: اگر نظام اسلامی رافت را کنار بگذارد باید اینها به کنار آقازادگانشان در اوین منتقل شوند؛ آنهایی که آقازاده‌هایشان برای 5 میلیون دلار در ماجرای کرسنت 57 میلیارد دلار به مملکت ضربه زدند، چرا وقتی با آنها برخورد می‌شود می‌سوزند و چرا جنجال در کشور ایجاد می‌کنند و نهادهای قانونی را مورد هجمه قرار می‌دهند، آیا اینها به امام می‌خواهند خدمت کنند؟ چرا باید آرمان‌های امام را زیر پا بگذاریم؟

وی گفت: امام فرمود میزان حال افراد است؛ میزان در هر کسی محک تبعیت از ولی، امام و آرمان‌های امام و اصول و ارزش‌هایی است که امام حاضر بود جان و زندگی خود را در آن مسیر فدا کند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه بیان کرد: چرا برخی‌ها با همه چیز می‌خواهند بازی کرده و همه خون‌هایی که در حفظ این اصول ریخته شده است را به بازی می‌گیرند؛ مردم این ارزش‌ها را ارزان به دست نیاورده‌اند که ارزان از دست بدهند.

وی گفت: چرا با کسانی گره می‌خورند که خون این مردم را می‌مکند و چرا با کسانی هم‌نوا می‌شوند که هیچ یک از اصول و ارزش‌های دینی ما را بدون هجمه باقی نگذاشته‌اند و چرا با کسانی که در فتنه 88 هیچ بضاعتی را در مقابل مردم و انقلاب و نظام بدون استفاده نگذاشتند، هم‌صدا می‌شوند.

ذوالنور خاطرنشان کرد: امروز اصول را هدف قرار داده‌اند و اگر وجود ولی فقیه در نظام اسلامی نبود تا امروز هزار بار دولتمردان ما را با تهدید، ارعاب، تطمیع، فریب و انحراف به مسیر دیگری می‌کشاندند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۳۴۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
4
27
درود بر هاشمی
حميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
3
17
كامنتاي مردم كو فيلتره ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
4
18
نباید با یاران امام و رهبری که نقش مهندسی انقلاب را داشته اند اینگونه برخورد شود
بنگرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
4
23
زنده باد هاشمی
امیر تبریز اوغلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
20
4
خداییش یاشا... بسیار منطقی
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
3
19
آقای فقیهی عزیز چرا کامنت های اینجانب را درج نمی کنید
نظرات بینندگان