arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۴ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

جیرانی نیامده انصراف داد / خداحاقظی مکتوب مجری سابق «هفت» با افخمی

فریدون جیرانی که شامگاه 13 بهمن ماه در برنامه‌ی «هفت» افخمی حضور پیدا کرد و قرار بود در شب‌های آینده همزمان با جشنواره‌ی فجر در این برنامه حاضر شوداز ادامه‌ی حضورش انصراف داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا نوشت: فریدون جیرانی که شامگاه 13 بهمن ماه در برنامه‌ی «هفت» افخمی حضور پیدا کرد و قرار بود در شب‌های آینده همزمان با جشنواره‌ی فجر در این برنامه حاضر شوداز ادامه‌ی حضورش انصراف داد.

متن نامه‌ی جیرانی به بهروز افخمی که در اختیار بخش سینمایی ایسنا گذاشت، بدین شرح است: «بهروز افخمی عزیز با سلام من دیشب به خاطر صحبتی که با تو و آقای شهیدی‌فر کرده بودیم در برنامه شرکت کردم چون به نظرم رسید فکری که برای برنامه‌ی جشنواره شده تازه است، اما دیشب هر دوی ما متوجه شدیم من و تو نمی‌توانیم 10 شب حرف‌های جالبی برای بیننده داشته باشیم. گرچه در جلسه بعد از برنامه پیشنهادات خوبی به میان آمد اما من بعد از جلسه و رسیدن به خانه متوجه شدم که ترکیب خودت، صدرعاملی و فراستی ترکیب کاملی است و نیازی به فردی دیگری در این ترکیب نیست، بنابراین با تشکر از تو و آقای شهیدی‌فر از امشب در خانه به تماشای برنامه شما خواهم نشست تا برنامه شما را ببینم.»

نظرات بینندگان