arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

"امیدواری بسیاری نسبت به تجدید نظر شورای نگهبان در بحث صلاحیت‌ها داریم"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه منتظر اعلام نتایج از سوی شورای نگهبان هستیم، اظهار کرد: امیدواری بسیاری نسبت به تجدید نظر شورای نگهبان در بحث صلاحیت‌ها داریم.

فرزانه ترکان با تأکید بر اینکه حزب کارگزاران در قالب جبهه اصلاح‌طلبان حضور دارد و به هیچ عنوان لیست جدایی برای انتخابات پیش رو معرفی نمی‌کند، اظهار کرد: در مورد اینکه ائتلافی با اصولگرایان معتدل صورت بگیرد یا خیر موضوعی است که بعد از اعلام نتایج تأیید صلاحیت‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: شورای نگهبان حق دارد که به دلیل عدم شناخت برخی،‌ صلاحیت آنها را احراز نکند. در همین راستا نیز از بسیاری از افراد درخواست مدارک کرده تا صلاحیت‌ آنها را بررسی کند.

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه به هیچ وجه تحریم انتخابات برنامه حزب کارگزاران نیست ، تصریح کرد: تمام تلاشمان نیز بر این است که همه مردم برای حضور در انتخابات تشویق و ترغیب شوند. با توجه به اینکه از قهر برخی اقشار جامعه در انتخابات‌های گذشته ضربه‌های بسیاری به ما وارد شده است،‌ تلاشمان بر این است که مجدداً این آسیب به جامعه وارد نشود.

ترکان در ادامه به برگزاری نخستین کنگره این حزب اشاره و با تأکید بر اینکه در این کنگره مسائل درون حزبی مطرح می‌شود، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی قبلی، محورهای کنگره داخلی و مربوط به مسائل درونی حزب است اما ممکن است در حاشیه کنگره به دلیل داغ بودن موضوع انتخابات و مسائل سیاسی، مطالبی نیز در این رابطه مطرح شود.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان