arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
دبیر شورای سیاسی مشاوران رییس جمهور اظهار کرد ؛

در اتفاقات اخیر آقای احمدی نژاد تابع محض ولایت فقیه بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهدی خورشیدی گفت: اخیرا فتنه ای اتفاق افتاد اما آنچه برای ما خط کش است حرف ولی فقیه ماست .

وی با اشاره به اینکه تابع محض ولایت فقیه هستیم، گفت: در اتفاقات اخیر، آقای احمدی نژاد به عنوان یک شخصیت سیاسی تابع محض ولایت فقیه بود.

دبیر شورای مشاوران ریاست جمهوری افزود: عملکرد آقای احمدی نژاد، ساده زیستی وی، خلوص نیت، تلاش زیاد و شجاعت ایشان در امور داخلی و خارجی نشان‌دهنده ولایت پذیری اوست.

خورشیدی اظهار داشت: بهتر بود به این موضوع که مقام معظم رهبری در هفته اول این وقایع با عنوان جریان انحرافی مطرح کردند، بیشتر پرداخته می شد.


خورشیدی درباره نظر قطعی آقای احمدی نژاد درباره وزیر اطلاعات گفت: جناب آقای مصلحی استعفا و آقای احمدی نژاد هم موافقت کرد اما دستور مقام معظم رهبری این بود که ایشان ابقا شود و باید از امر ولایی اطاعت کرد.

خورشیدی درباره مشکلات شورای مشاوران رئیس جمهور نیز گفت: طی جلسات متعدد با سرپرست وقت و سرپرست فعلی نهاد این مسائل مطرح شد و بنای من این بود که در خدمت رئیس جمهور و سایر آقایان باشم.

وی افزود: اما وقتی کارها به بن بست می خورد و اختلاف های دیدگاهی ریشه ای وجود دارد من صلاح می بینم این مسائل را مطرح کنم؛ شاید آقایان نظرشان این است که این مجموعه ضربه نخورد.

خورشیدی با بیان اینکه حاضر است کناره گیری کند، گفت: البته این ضربات متوجه مجموعه ای است که باید کار خود را ادامه دهد.

وی ابراز امیدواری کرد که مشکلات شورای مشاوران حل شود و افزود: البته اگر این مشکلات قابل حل شدن بود من تا حالا حل می کردم قضیه این است که اصل کار هم دارد لطمه می خورد.


دبیر شورای مشاوران ریاست جمهوری درباره نظر قاطبه شورای مشاوران رئیس جمهور درباره جریان انحرافی گفت: البته بهتر است این سوال از تک تک آقایان مطرح شود اما به نظر من قاطبه مشاوران مخالف جریان انحرافی هستند.

خورشیدی اظهار داشت: هیچ کس نمی خواهد کارهای اصلی به حاشیه کشیده شود البته برخی می خواهند حاشیه درست کنند و اصل کار لطمه بخورد.
نظرات بینندگان