arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۰۸۲۸
تعداد نظرات: ۶۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۸ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
آیت الله هاشمی:

سود نیامدن مردم در انتخابات را اقلیتی می‌برد که خواهان حفظ وضع موجود است/ القا قهر در انتخابات با روح انقلاب سازگار نیست/ برخی توهین و تهمت را سلاح خویش برای پیروزی در انتخابات می‌دانند/ به توهین‌کنندگان سلام کنیم که بهترین ادب و هم بهترین تنبیه است

ایشان با ابراز ناخرسندی از فضای این روزهای جامعه که بعضی‌ها توهین و تهمت را سلاح خویش برای پیروزی در انتخابات می‌دانند، گفت: توصیه‌ام به همه‌ی مردم مخصوصاً جوانان این است که اهل دعوا و جدل‌های بی‌معنا نباشند و بدانند اخلاق مسلمانان متواضعانه و بزرگترین سلاح آنها در مقابل توهین‌های جاهلان، سلام است که یک کلمه معمولی نیست وقتی قرآن کریم می‌فرماید: « وَعِبَادُ الرَّحْمَنِ الَّذِينَ يَمْشُونَ عَلَى الْأَرْضِ هَوْنًا وَإِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَامًا».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سود عدم حضور مردم در انتخابات را اقلیتی می‌برد که خواهان حفظ وضعیت موجود است/ القا قهر از حضور در انتخابات به هیچ‌وجه با روح انقلاب سازگار نیست/ بعضی‌ها توهین و تهمت را صلاح خویش برای پیروزی در انتخابات می‌دانند/ باید به توهین‌کنندگان سلام کنیم که هم بهترین ادب و هم بهترین تنبیه است.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صبح امروز در دیدار جمعی از اعضا و مسئولان موسسات فرهنگی، هنری، سازمان‌های مردم نهاد(سفیران صلح، صبح امید)، با تبریک دهه فجر به مردم سراسر کشور، انقلاب اسلامی را نظامی بی نظیر در تاریخ اسلام خواند و گفت: امام راحل با اتکای به خدا و تکیه بر رأی مردم، نظامی را مبتنی بر تعالیم مکتب اهل بیت(ع) پایه‌ریزی کردند که در تمام مراحل قبل و بعد از پیروزی انقلاب، مخصوصاً در دوران دفاع مقدس، سازندگی و تا امروز، با حضور مردم به راه خویش در مسیر تعالی و پیشرفت ادامه می‌دهد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تأکید بر تأثیر منطق و استدلال در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی که حضور مردم بر شمشیر و تفنگ غلبه کرده است، گفت: تازه‌ترین نمونه‌ی شیوه‌ی استدلالی نظام اسلامی مباحث تیم مذاکره‌ کننده‌ای هسته‌ای ایران است که به عنوان افتخار جمهوری اسلامی، تحسین همگان را برانگیخته است، چون سخت‌ترین مسأله که سایه جنگ را بر کشور گسترانده بود، با مذاکره و دیپلماسی حل کرد.

به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، با بیان این جمله که تیم مذاکره کننده‌ی جمهوری اسلامی ثابت کرده که ایران از انرژی هسته‌ای جز صلح و صفا نمی‌خواهد، گفت: خیلی‌ها تلاش می‌کردند تا با توهمات و همچنین مستند به سخنان کینه‌توزانه صهیونیست‌ها و منافقین، به جامعه‌ی جهانی چنین القا کنند که ایران در حال ساخت بمب هسته‌ای است، اما با عقل و منطق به جهانیان و قدرت‌های 1+5 ثابت کردیم که جمهوری اسلامی می‌خواهد از قدرت بزرگی که از ذرات بیرون می‌آید، برای اصلاح بهداشت، کشاورزی و تمام نیازهای یک زندگی سالم بهره‌برداری نماییم.

ایشان با یادآوری و قرائت چندین آیه‌ی قرآن کریم، گفت: اسلام دین برابری و برادری است و اگر در جنگ‌های صدر اسلام دقت کنید، متوجه‌ی ماهیت دفاعی آنان می‌شوید. البته دین اسلام تأکید می‌نماید که اگر به مسلمانان حمله و تعدّی و تجاوز شد، باید دفاع کنند و در مواردی نیز جهاد با احکامی روشن برای زن و مرد مسلمان واجب کفایی است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با ابراز تأسف از تلاش‌های بعضی از افراطی‌های سرزمین‌های اسلامی که به نام دفاع از اسلام موجب بدنامی مسلمانان می‌شوند، به بوکوحرام در نیجریه اشاره کرد و گفت: این جماعت نام خود را از این گرفته‌اند که سفر به سرزمین‌های پیشرفته و علم‌آموزی از آنان بر هر مسلمانی حرام است و مساجد و کلیساها را خراب می‌کنند، دختران مردم را از مدرسه می‌ربایند و در هر شهری که اشغال می‌کنند، مردها را می‌کشند و زنان را به کنیزی می‌برند و متأسفانه همه‌ی این کارهای جاهلانه را به اسم اسلام انجام می‌دهند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، انتخابات را بعدی دیگر از شاخصه‌ی اجتماعی دین اسلام دانست و با تأکید بر این نکته که دنیا به سوی دموکراسی پیش می‌رود، گفت: اسلام تأکید می‌نماید که هیچ‌کس از مادر رئیس و مرئوس متولد نشده است و این مردمند که کسانی را برای اداره‌ی امور به عنوان حاکم خویش انتخاب می‌نمایند و حاکمان نیز وظیفه دارند با رعایت حدود شرعی و قانونی به مردم خدمت کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، برگزاری بیش از 35 انتخابات در نظام اسلامی را نشانه‌ای از پایبندی انقلاب اسلامی به رأی مردم دانست و گفت: قانون شرایط برگزاری یک انتخابات را با توجه به مقدمات و مؤخرات مشخص کرده و مردم و نامزدها باید توجه داشته باشند که رقابت‌های انتخاباتی محل دعوا و توهین نیست.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، تفاوت رأی، نظر و سلیقه مردم در یک جامعه را نشانه‌ی پویایی آن جامعه دانست و گفت: انسان‌ها که محصول یک کارخانه نیستند تا مثل هم فکر کنند، بلکه با سلیقه‌های مختلف، افکار جمعی را شکل می‌دهند و در حکومت‌ها نیز رأی اکثریت ملاک می‌باشد.

ایشان با بیان دستاوردهای مثبت و منفی انتخابات در کشورهای پیشرفته و همچنین عقب افتاده گفت: کشورهای پیشرفته با دغل کاری‌های سیاسی و کشورهای عقب‌افتاده با تعصبات جاهلانه وارد میدان می‌شوند، حال آن که اصل اسلامی، رعایت اعتدال، اخلاق، ادب سیاسی و حفظ آبروی افراد است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با توصیه‌ی حاضران در جلسه به رعایت اخلاق، بر توجه به اعتدال در گفتار و رفتار تأکید کرد و گفت: نکته‌ی دیگری که این روزها در جامعه شاهد هستیم، تلاش بعضی‌ها برای القا قهر از حضور در انتخابات است که به هیچ‌وجه با روح انقلاب سازگار نیست.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با بیان این جمله که قهر کردن از صندوق‌های رأی هیچ توجیه منطقی ندارد، گفت: سود عدم حضور مردم در انتخابات را اقلیتی می‌برد که خواهان حفظ وضعیت موجود است و اصلاً آن جماعت همین را می‌خواهند، اما مردم باید به شکل گسترده شرکت کنند و هر نظری را که دارند، بدهند تا در تاریخ ثبت شود.

ایشان با ابراز ناخرسندی از فضای این روزهای جامعه که بعضی‌ها توهین و تهمت را سلاخ خویش برای پیروزی در انتخابات می‌دانند، گفت: توصیه‌ام به همه‌ی مردم مخصوصاً جوانان این است که اهل دعوا و جدل‌های بی‌معنا نباشند و بدانند اخلاق مسلمانان متواضعانه و بزرگترین سلاح آنها در مقابل توهین‌های جاهلان، سلام است که یک کلمه معمولی نیست وقتی قرآن کریم می‌فرماید: « وَعِبَادُ الرَّحْمَنِ الَّذِينَ يَمْشُونَ عَلَى الْأَرْضِ هَوْنًا وَإِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَامًا».

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان یک قطعه‌ی تاریخی از زندگی مالک اشتر، گفت: آن شخصیت با آن عظمت در مسیری می‌رفت که کسی به ایشان اهانت کرد، مالک به مسجد رفت و اهانت کننده که او را شناخته و ترسیده بود به دنبال او رفت و پس از پایان نماز از مالک عذرخواهی کرد و این فرمانده سپاه حضرت علی(ع) در جواب گفت: آمده بودم برای تو دعا کنم تا خدا تو را ببخشد و ما هم که پیروان حضرت علی(ع) هستیم، باید به توهین‌کنندگان سلام کنیم که هم بهترین ادب و هم بهترین تنبیه است.

در ابتدای این دیدار، آقایان ابراهیم صنوبر، مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره مؤسسه سفیران صلح ـ علی‌اکبرمحمودی، دبیر کل مؤسسه فرهنگی و هنری طراحان صبح امید ـ مسعود مویدی دبیر شورای سیاستگزاری سرای قلم و حجت‌الاسلام منتظری به ارائه گزارشی از فعالیت‌های داخلی و بین‌المللی مؤسسات سفیران صلح و صبح امید، دیدگاه و نظرات خویش درباره اهمیت صلح، دوری از تفرقه و نزاع و وحدت داخلی به ویژه در شرایط امروز پرداختند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶۱
در انتظار بررسی: ۵۲
غیر قابل انتشار: ۱۷
علی رسولی نژاد کرمانشاهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
20
191
درود بر هاشمی بزرگ محبوب همه اقوام ایرانی
مجتبی زارعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
10
123
اقای هاشمی حق ما مردم از صندوق تهمت نیست افترا نیست باید مسولان احترام مردم را بگذارند
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
10
93
رای ما به افراداهل عقل ومنطق ومعتقد به تعامل باسایر بندگان خدا روی این کره خاکی و به دوراز صفاتی چون غروروخودبرتربینی و تمایل به جنگ افروزی بایدباشد...............
ایزدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
14
111
هاشمی مردی از جنس خرد و درایت. بزرگی از تبار سیاست ورزان نامدار عصر حاضر. دوستش بداریم و نصایحش را می پذیریم.
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
13
83
درود خدا برهاشمی عزیز خداوند به حق جده ام فاطمه ی زهرا سلام الله علیها روز به روز بر عزت وطول عمرش بیفزاید.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
12
86
من اکبر هاشمی را دوست دارم, او خار چشم دشمنان ایران است
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
11
82
دوستت داریم مرد بزرگ
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
10
87
حضرت ایت الله پیشنهاد میگنم 2واحد درس اخلاق برای بعضیها بگذارید حداقل حرف زدن یاد بگیرند بقیه پیشکش
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
121
13
شما دیگه چقدر افراتی هستید همه حتی اصلاح طلبان و روزنامه های زنجیریشون هم به حرف های آ شیخ اعتراض کردن اون وقت شما هنوز طرفداری می کنید. بابا دستخوش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
9
86
هاشمی ذخیره انقلاب و خار چشم دشمنان است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
8
64
احسنت
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
110
5
آقای هاشمی ما شمارو دوست داریم ولی شما دوروز پیش به شورای نگهبان توهین کردید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
10
77
اگر در انتخابات شرکت نکنیم اشخاصی همچون m.p.t با 5000 رأی وارد مجلس می شوند و برای سرنوشت ما تصمیم می گیرند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
108
11
جناب رفسنجانی هر چه دلتان خواست توهین کردید حالا دیگران را به توهین متهم می کنید؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
6
52
تفاوت اصولگرایان با اصلاح طلبان اینه که اصولگرایان با حوصله هستند و اسم 30 نفر رو توو برگه می نویسند ولی اصلاح طلبان یک یا دو نفر و یا به ندرت چند نفر. و بیشتر وقت ها هم اصلاح طلبان حرف می زنن و عمل نمی کنن یعنی اصلا رای نمیدن. بعدش اونوقت از نتایج آرا شگفت زده میشن و نتیجه این میشه که آقایان زاکانی و کوچک زاده و ... با کمترین میزان آرا میرن مجلس . پس تا اصلاح طلبان این رویه رو اصلاح نکنن و اسم سی نفر رو کامل ننویسن و به جای حرف زدن عمل نکنن بازم تاریخ تکرار خواهد شد.

 
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
10
55
ایت ا... هاشمی نماد اعتدال و امیرکبیر زمان دوستت دارم
مهربان توسی
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
4
49
سلام خدمت اقای هاشمی عزیز تو چند روز گذشته در برابر سخنان شما جایی که انتقاد کنند سر به بی حیای زدند و میخواهند با توهین جلو بروند خواهش میکنم در برابرشان به ایستد دعای ملت پشت سر شماست
ناصر شاکری
|
Russian Federation
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
7
48
چی بگم ؟بگم خیلی مردی کمه.بگم خیلی بزرگواری کمه.بگم خیلی با عرضه ای کمه. بگم خیلی سیاستمداری کمه .چی بگم در شان تو فقط میگویم خدایا تو خودت حافظ این اقا و سرکر ما باش
ناصر شاکری
|
Russian Federation
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
3
35
چی بگم ؟بگم خیلی مردی کمه.بگم خیلی بزرگواری کمه.بگم خیلی با عرضه ای کمه. بگم خیلی سیاستمداری کمه .چی بگم در شان تو فقط میگویم خدایا تو خودت حافظ این اقا و سرکر ما باش
واقع بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
3
39
حضرت آیت الله ، متاسفانه بعضی با زبان مودبانه جری تر هم میشوند. بقول قدیمی ها باید با هر کس به زبان خودش سخن گفت تا متوجه شود.
ولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
3
57
سبد رای:
مجلس اول حزب جمهوری و دکتر بهشتی
مجلس دوم حزب و روحانیت
مجلس سوم مجمع روحانیون ومجاهدین انقلاب
مجلس چهارم روحانیت وحسینی اخلاق در خانواده
مجلس پنجم روحانیت وکارگزاران
مجلس ششم مجمع روحانیون ومجاهدین محمد رضا خاتمی
مجلس هفتم آبادگران چمران (شورای شهر دوم چمران)
مجلس هشتم و نهم بدون رقیب هلو برای پایداری ها
اما مجلس دهم سبد رای از آن دکتر عارف است از رد صلاحیت ها نگران نباشید همه پای صندوق رای حاضر شوید پیروزی از آن اصلاحات است ....
واقع بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
2
42
حضرت آیت الله ، متاسفانه بعضی با زبان مودبانه جری تر هم میشوند. بقول قدیمی ها باید با هر کس به زبان خودش سخن گفت تا متوجه شود.
علی سجده
|
Romania
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
4
47
درود بر هاشمی، رو حانی، خمینی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
4
46
هاشمی هاشمی خدا نگهدار تو
123
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
3
44
سلام بر مخالف من . دردو بر سردار سازندگی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
2
43
ان شاالله همه شرکت خواهند کرد و دلسوزان واقعی مردم انتخاب خواهند شد
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
2
43
درود بر هاشمی بزرگ و سخنان صریح ایشان
علی رضا ماهینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
3
38
برای همیشه نام هاشمی در تاریخ ایران بعنوان یک مرد بزرگ وتاریخ ساز به یادگار خواه ماند
هاشمی هاشمی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
3
42
خدا خیرت بدهد که هنوز جرات داری با اینکه به فرزانت تهمت زدند و تهدیدت می کنند پای حرف مردم عادی جامعه میایستی و فقط امید مردم به شما و آقای روحانی برای احقاق حقشان است.
ناشناس
|
Russian Federation
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
3
44
درودبرهاشمی بزرگمردباد ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
4
42
سلام بر تو ای یار امام که چنین صبر و مقاومت داری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
5
48
هاشمی انسانی خیر خواه و مدافع مردم و پشتبان واقعی ولایت فقیه است که هیچگونه کینه و نامهربانی در وجودش قرار ندارد
رضا از کاشان
|
United States
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
1
10
درودبر اندیشه زیباتون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
0
12
آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است. با دوستان مروت با دشمنان مدارا
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
0
11
همیشه مانند یک معلم در مدرسه علم و حلم و سیاستی خداوند نگهدارت آیت الله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
0
11
همه با هم تکرار کنید تا به گوش بدخواهان برسه: درود بر آیت الله دلها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
0
10
درودبرهاشمی عزیزامیرکبیرزمانه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
0
9
خدا حفظت کنه حضرت ایت الله...احسنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
1
10
درود بر هاشمي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
0
12
خداوندا اقای هاشمی را که از ذخائر انقلاب است برای اسلام وایران نگه دار هاشمی در قلب تمام اقوام ایرانیان جایی داری
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
0
11
هاشمی این روزها در کنار مردم و مقابل افراطیون چپ و راست .
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
0
11
هاشمی صدای من است ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
0
10
سلام بر همه ولی خدا وکیل این دفعه مجدانه تلاش کنیم افراطی ها به مجلس راه پیدا نکنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
0
9
طرفداران عارف و روحانی باید اتحاد92را محکمتر کنند
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
1
9
درود بر هاشمی بزرگمرد ایران امیدوارم همگی توصیه های دلسوزانه شما را به گوش گیرند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
0
8
بنیانگذار جمهوری اسلامی،حضرت امام خمینی (ره):هاشمی زنده است تا نهضت زنده است.
دكتر درزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
0
6
حضور حداكثري مردم عزيز موجب دستيابي حداكثري به خرد جمعي ميشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
1
6
من هم مانند بسياري از دوستان كه به ايشان درود فرستاده‌اند، به درخواست ايشان سلام مي‌كنم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
1
8
هاشمی هیچگاه کسی را تخریب نکرد
هاشمی هیچگاه به کسی توهین نکرد
با اینکه همیشه در معرض بدترین و سخت ترین و ناجوانمردانه ترین تهمتها بود اما در غالب اوقات حتی به آنها اشاره هم نکرد.
آقایان با اخلاق بیاموزید
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
6
4
هاشمی ،هاشمی زمان امام رحمت الله علیه نیست
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
2
6
بزرگ متین.ومعتدل .وهمیشه برای مردم محترم.
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
2
6
حضرت آیت الله هاشمی در طول انقلاب آموختیم که مردان نظیر شما بسیار نادرند که منافع مردم را برمنافع خود ترجیح میدهند .ما به جاهلان ودشمنان شما هم سلام میکنیم هم نفرین وبا قاطعیت در انتخابات به پایان حاکمیت انحصار طلبان رای میدهیم ویقین داریم سناریوی زنجیره ای توهین به شما توسط بی ریشه ها برای قهر ما از انتخابات است تا آنها برنده شوند .مردم دیگر فریب این شعبده بازان را نمیخورند .رای ما در خبرگان با نام زیبای شما ودکتر روحانی وسید حسن خمینی زینت داده میشود
Maxi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
2
6
سود نیامدن مردم در انتخابات را اقلیتی می‌برد که خواهان حفظ وضع موجود است
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
5
5
این چه جور صحبت کردنه من که گیج شدم یه روز میای تو فرو دگاه ارکان قانونی نظام رو میکوبی ...یه روز میای دم از قانون و.......با مروری به نظرات منتشره مشخصه کنترل کننده های محترم با اصول اولیه جهت حفظ ابروی سایت اشنائی ندارند ...یعنی حتی یه نظر انتقادیه هم نبوده که منتشر کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
4
7
درود بر هاشمی
دروووووووووووووووووووووووووووووووود
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
3
6
یعنی حرف از این دلسوزانه تر و انتقاد از این دلسوزانه تر.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
2
6
درود بر هاشمی،ستون انقلاب اسلامی
ناشناس
|
Australia
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
0
7
این جماعت تندرو دائم مشغول تخریب دولت و اتهام زدن به اشخاص بزرگی مثل ظریف هستند، و اسم این کارشون را میگذارند دلسوزی برای نظام. اما به صحبتهای منطقی این آدم و نقدش از شورای تگهبان می گویند تخریب نظام، و متهمش میکنند به انحراف. این گروه تندرو چقدر بی رحم و بی انصاف هستند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
0
7
خداوند متعال این روزگار را آنقدر به درازا خواهد کشاند که توهین و افترا دامن افترا کنندگان را خواهد گرفت، این از کلام گهربار پیامبر گرامی می باشد.
نیکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
1
6
اما مردم باید به شکل گسترده شرکت کنند و هر نظری را که دارند، بدهند تا در تاریخ ثبت شود.
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
4
5
سلام ودرود بر شما
نظرات بینندگان