arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۰۹ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۴

«معادی»: جدیدا فیلم‌های خوب را جوان‌ها می‌سازند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اگر دقت کنید خواهید فهمید مهم نیست که فلان کارگردان چند فیلم ساخته بلکه قصه خوب و فهم بالای او در زمینه سینما است که بازیگر را ترغیب به همکاری خواهد کرد.

معادی در خصوص ویژگی های فیلم «ابد و یک روز» و علت همکاری با این فیلم گفت: برای من قصه و فیلمنامه بسیار مهم است که این فیلم داشت یکی از فیلم نامه هایی بود که بسیار دوست داشتم از طرفی شعور بالای کارگردان نیز مزید بر علت شد تا همکاری ما شکل بگیرد. 

وی در مورد مراحل رسیدن به نقشش عنوان کرد:مراحل رسیدن به این نقش یا نقش های دیگر برای من زیاد متفاوت نیست،من یک پروسه،جداسازی و تحقیق و تمرینی دارم که برای هر نقشی در نظر می گیرم. این نقش نیز سخت تر از بقیه نبود.باید پیدا کرد،تحقیق و تمرکز را مد نظر قرار داد و به آدم درستی مانند سعید روستایی که این جنس بازی را به خوبی می شناخت اعتماد کرد. 

این بازیگر افزود: معمولا پروسه تحقیق موشکافانه قبل از فیلمبرداری برای من باید اتفاق بیفتد تا از آن به بعد از کاری که می کنم لذت ببرم و سر صحنه استرس نداشته باشم.در «ابد و یک روز» برای من این اتفاق افتاد و خوشبختانه بازخورد مثبت آن را شاهد هستم. 

معادی در پاسخ به این سوال که کارگردان برای رسیدن به نقشش تا چه حد به او کمک کرده اظهار داشت:سعید روستایی مانند همه کارگردانهایی که تا به امروز با آنها کار کردم به من کمک های فراوانی کرد چون من به شخصه باید بتوانم به کارگردان اعتماد کنم و کیفیت کار او برای من بسیار مهم است چنانچه به عنوان مثال برخی شبها از خواب بیدار می شوم و به کارگردان برای دستیابی به جزییات نقش و آشنایی بیشتر با آن(نقش) زنگ می زنم. 

بازیگر «درباره الی» در خصوص اعتماد به جوان های فیلمساز تصریح کرد:به نظرم جدیدا فیلم های خوب ما را جوان ها می سازند که در جشنواره امسال نیز شاهد این موضوع هستیم.به عنوان نمونه مسعود مددی فیلم قابل تامل «گیتا» را ساخته است.اگر دقت کنید خواهید فهمید مهم نیست که فلان کارگردان چند فیلم ساخته بلکه قصه خوب و فهم بالای او در زمینه سینما است که همه چیز را تعیین می کند و بازیگر را ترغیب به همکاری خواهد کرد. 

معادی در بخش پایانی صحبت های خود درخصوص گرفتن سیمرغ به واسطه فیلم «ابد و یک روز»خاطر نشان کرد:دیگر فیلم ها را ندیدم به این خاطر قضاوتی نمی کنم اما اگر از من می پرسید و اگر قرار است «ابد و یک روز» سیمرغ ببرد چه بهتر که سیمرغ مردمی را دریافت کند،برای من رای مردم بسیار مهم است.البته اگر در دیگر بخش ها هم سیمرغ دریافت کند به طور قطع شیرین خواهد بود.

نظرات بینندگان