arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۳ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۴

حسین مرعشی: به‌هیچ‌وجه با صندوق‌های رأی قهر نخواهیم کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
«می‌خواستیم این انتخابات گامی باشد برای رفع نگرانی‌ها و جدایی‌ها در خانواده انقلاب اما اگر باز هم ما را عقب بزنند، عقب می‌ایستیم، صبر می‌کنیم، از کشور ناامید نشده و از سیاست نمی‌بریم. ما آماده هستیم که هر هزینه‌ای را هم بدهیم اما کنار نخواهیم رفت بلکه می‌کوشیم سایر جریان‌ها را در کشور متقاعد سازیم تا همه برای آبادانی کشور تلاش کنیم.»

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی می‎گوید اصلاح‌طلبان نمی‌خواهند عملکرد هیئت نظارت را به پای نظام و حتی شورای نگهبان بگذارند، او از امید اصلاح‌طلبان برای تغییر شرایط در واپسین ساعات باقی‌مانده تا اعلام نتایج نهایی بررسی صلاحیت‌‎ها می‌گوید و معتقد است اصلاح‌طلبان اگر به پشتوانه اجتماعی خود تکیه کنند، اگر وحدت و انسجامی که امروز آنها را محکم در کنار هم قرار داده است، حفظ کنند، هنوز هم می‌توانند به پیروزی در انتخابات مجلس بیندیشند.

حسین مرعشی هم بر ایجاد یک فضای رقابتی برای انتخابات هفتم اسفندماه تاکید دارد و هم بر حضور و مشارکت همه‌جانبه مردم. او به تجربه سالیان اخیر اصلاح‌طلبان اشاره می‎کند و می‎گوید اصلاح‌طلبان آموخته‎اند که عدم مشارکتشان در انتخابات برای آنها حاصلی در بر نخواهد داشت و به همین دلیل نیز به هیچ‌وجه با صندوق‌های رأی قهر نخواهند کرد.

نماینده مردم کرمان در دوره‎های پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی، ترکیب نهایی مجلس آتی را مبهم ارزیابی می‎کند و تکیه‎زدن لاریجانی و حدادعادل از سویی و محمدرضا عارف از سویی دیگر بر کرسی ریاست مجلس را با درصدی نزدیک به هم، ممکن می‌داند و یادآور می‌شود که اگر مردم در سراسر کشور همانند انتخابات 92، فارغ از دلبستگی‎های منطقه‎ای و نسبت‎های قومی و قبیله‎ای، رأی دهند، محمدرضا عارف ریاست دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به دست خواهد گرفت.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان