arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۳ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
حذف بن لادن از لیست ده نفری تحت تعقیب ترین افراد در دنیا؛

9 نفری که هنوز دستگیر نشده اند چه کسانی هستند؟

اکنون که بن لادن به قتل رسیده است،FBI می تواند اسم بن لادن را از این لیست حذف کند. اما هنوز 9 جنایتکار دیگر دستگیر نشده اند. البته انها خیلی مانند بن لادن معروف نیستند و کمتر کسی آنها را می شناسد. اما انها هنوز خطرناک هستند و جنایت های زیادی مرتکب شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اسامه بن لادن از سال 1999 جز 10 نفری بود که در لیست تحت تعقیب ترین افراد در دنیا بودند.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، اکنون که بن لادن به قتل رسیده است،FBI می تواند اسم بن لادن را از این لیست حذف کند. اما هنوز 9 جنایتکار دیگر دستگیر نشده اند. البته انها خیلی مانند بن لادن معروف نیستند و کمتر کسی آنها را می شناسد. اما انها هنوز خطرناک هستند و جنایت های زیادی مرتکب شده اند.

1-رابرت ویلیام فیشر

از آپریل سال 2001 تحت تعقیب می باشد.

فیشر به اتهام قتل همسرش و فرزندانش در منزلش در اریزونا و سپس منفجر کردن خانه اش تحت تعقیب قرار گرفته است.

2-الکسیس فلورز

از جولای سال 2000 تحت تعقیب قرار گرفته است.

فلورز به اتهام همکاری در ربودن یک دختر بچه 5 ساله در فیلادلفیا مورد تعقیب قرار گرفته است. این دختر 5 ساله در ماه جولای مفقود شد و در ماه بعد، در آپارتمانی در حالی که حلق آویز شده بود، پیدا شد.

3-سمیون موگیلویچ

از سال 200 تحت تعقیب است.

موگلیویچ به اتهام دست داشتن در یک کلاهبرداری چند میلیون دلاری از هزاران سرمایه گذار یک شرکت در کانادا تحت تعقیب قرار گرفته است.


5-جیسون درک براون

ار نوامبر سال 2004 تحت تعقیب است.

براون متهم به شلیک به یک محافظ یک ماشین زرهی و کشته شدن آن فرد در بیرون یک سینما در اریزونا است. او سپس با مقداری با پول فرار کرده است.

5-گلن استوارت گادوین

از سال 1991 تحت تعقیب است.

گادوین که در زندان دولتی "فولسام" بود و باید سال های زیادی را در آنجا می ماند، در سال 1987 از این زندان فرار کرد.. در همان سال او به دلیل قاچاق مواد مخدر در مکزیک دستگیر شد و به زندانی دیگر در "گودالاجارا" منتقل شد. گادوین با کشتن هم سلولی اش از این زندان در سال 1991 فرار کرد.

6-ادواردو راولو

از سال 2008 تحت تعقیب بوده است.

راولو متهم به دست داشتن در جرائمی مثل اخاذی است. وی همچنین قصد داشت که هروئین و کواکئین و ماریجوانا بفروشد. وی در سال 2008 در تگزاس تحت تعقیب قرار گرفت.

7-جو لوئیس سائناز

از سال 1998 تحت تعقیب است.

در جولای 1998، وی دو نفر را کشت و دو هفته ی بعد، دوست دختر خود را دزدید و به او تجاوز کرد و سپس او را کشت. وی در سال 2008 فردی دیگر را در لس انجلس کشت.

8-جیمز جی بالگار

از 1970 تحت تعقیب قرار دارد.

بالگار به دلیل نقشش در بسیاری از قتل ها در دهه ی 1970 و دهه 1980 تحت تعقیب است. او رهبر یک گروه جنایتکار است که متهم به اخاذی و معاملات مواد مخدر و دیگر اقدامات غیرقانونی در بوستون است.

9-ویکتور مانوئل گرنا

از سال 1983 تحت تعقیب قرار دارد.

گرنا به دلیل ارتباط با یک دزدی مسلحانه از یک شرکت امنیتی تحت تعقیب قرار دارد.
نظرات بینندگان