arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۴ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

ورود کارشناسان جدید تصافات به پایتخت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سرهنگ مراد مرادی در مراسم اختتامیه دومین دوره كارشناسی تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از ورود کارشناسان جدید تصادفات به پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد.

 به گزارش مهر سرهنگ مراد مرادی افزود: دوره كارشناسی تصادفات یكی از معدود دوره های تخصصی در ناجا است كه با هدف ارتقاء سطح مهارت تخصصی و فنی افسران راهور در زمینه بررسی صحنه تصادف، ترسیم كروكی و مدیریت و رسیدگی به انواع تصادفات برنامه ریزی و اجرا می شود. نظام آموزشی این دوره و مدت زمان آموزش سه ماهه معادل ۱۲ هفته است. تعداد كل ساعت درسی ۴۰۸ ساعت كه ۱۳۶ ساعت دروس عمومی و ۲۷۲ ساعت دروس تخصصی است.

معاون آموزش پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: فراگیران با گذراندن این دوره، موفق به دریافت حكم كارشناسی تصادفات می شوند و به عنوان افسران كارشناس در مناطق و یگانها مشغول رسیدگی به امر تصادفات و ترسیم كروكی می شوند. پس از اتمام دوره كارشناسی تصادفات با عنایت به اینكه باید كارشناسان به صورت عملیاتی در حوزه رسیدگی به تصادفات و ترسیم كروكی اقدام کنند، از این رو آموزش این افراد از اهمیت و جایگاه ویژه ای به منظور حفظ حقوق شهروندی برخوردار است.

وی در پایان گفت: این افراد پس از دریافت حكم كارشناسی در مناطق پلیس راهور انجام وظیفه کرده تا در روند رسیدگی به تصادفات در معابر تهران بزرگ تسریع شده و به شهروندان در كوتاه ترین زمان ممكن خدمات رسانی شود.

در پایان مراسم نیز از اساتید و فراگیران برتر دوره با اهدای هدایایی به رسم یادبود و لوح سپاس قدردانی شد.

نظرات بینندگان