arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

با ارزش ترین فروشگاه تجارت الکترونیکی ایران در آستانه نه ساله شدن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ارزشمندترین فروشگاه آنلاین خاورمیانه، قصد دارد به بهانه نهمین سالگرد تاسیس خود، فروش ویژه و استثنایی از محصولاتش را با نام "جشنواره فروش 9 شگفت انگیز"، به مدت دو روز از 10 صبح روز دوشنبه 19 بهمن 1394  برگزار کند. 

در این فروش ویژه قیمت ها برای بیش از 1000 نوع از محصولات مانند: انواع لوازم دیجیتال، لوازم خانگی، خانه و آشپزخانه، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی و مادر و کودک و ... شکسته خواهد شد و همراهان همیشگی دیجی کالا با مراجعه به سایت می توانند از امکانات ویژه این فروش استثنایی بهره مند شوند. در این فروش ویژه هر دو ساعت یک بار 10 محصول شگفت انگیز جدید و هر روز 5 کالای منتخب با تخفیف های ویژه معرفی می شود.
 
با ارزش ترین فروشگاه تجارت الکترونیکی ایران در آستانه نه ساله شدن

دیجی کالا نام شناخته شده ایست که شاید هر ایرانی برای یک بارهم که شده برای آشنایی با هر نوع کالایی به این فروشگاه اینترنتی مراجعه کرده باشد؛ اما این فروشگاه آنلاین تنها به ارائه خدمات در ارتباط با محصولات بسنده نکرده است و در واقع یکی از پیشگامان در ایده پردازی حوزه فناوری به حساب می آید. زمانی که دیجی کالا فعالیت خود را آغاز کرد؛ جز نام چندین شرکت نوپا در تجارت الکترونیکی شنیده نشده بود؛ اما این شرکت توانست در مدت زمانی کوتاه اعتماد مشتریان را جلب نموده و محصولات متنوع را با بالاترین کیفیت و به بدون واسطه ارائه کند. همین امر سبب شد تا افراد به راحتی بتوانند مشخصات هر محصول را مطالعه کرده و پس از مقایسه انبوهی از کالاهای متنوع، خرید خود را انجام دهند. 

"جشنواره فروش 9 شگفت انگیز" ، تقدیر از همراهی تمامی افرادی است که حمایت اصلی خود را از دیجی کالا داشته اند و فرصتی تکرار نشدنی خواهد بود که نباید آن را از دست داد.

نظرات بینندگان