arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰

جانشین رئیس اداره سیاسی سپاه: مشایی دستگیر نشده است

جانشین رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران از سه شرط گذاشتن احمدی نژاد برای رهبری انتقاد كرد،
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جانشین رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران از سه شرط  گذاشتن احمدی نژاد برای رهبری  انتقاد كرد،

به گزارش  19 دی، رسول سنائی راد ظهر جمعه در همایش نهضت روشنگری كه با هدف تجلیل از فرهنگیان بسیجی در سینما تربیت قم برگزار شد با انتقاد از شرط گذاشتن احمدی نژاد در جریان اختلافش با وزیر اطلاعات برای مقام معظم رهبری اضافه كرد: شرط گذاشتن احمدی نژاد برای مقام معظم رهبری با هیچ منطقی سازگار نیست.

وی ادامه داد: احمدی نژاد درجواب این سئوال كه چرا اینگونه عمل می كند می گوید در آینده حرف های در ذهن دارم كه خواهم گفت كه باید منتظر ماند وی چه چیزی برای گفتن دارد.

سنائی راد ظهر جمعه با تأكید بر اینكه اصولگرایی باید در سایه رهبری و تبعیت از ولایت فقیه صورت گیرد اظهار داشت:  ولی فقیه با هدایت‌های رهبری می‌تواند ما را از گردنه های فتنه سنگین و تاریك به سلامت عبور دهد بنابراین همواره باید پیرو و تابع فرمایشات رهبری بود.

وی ادامه داد: ولی فقیه اجرا كننده احكام خدا است و به غیر از آن حكم طاغوت را دارد و اگر خواهان بیرون رفتن از ظلمات طاغوت هستیم باید تابع و پایبند فرمایشات ولی فقیه باشیم.

جانشین اداره سیاسی كل سپاه با اشاره به اینكه ما شیفتگان خدمت به مردم هستیم و نه نشنگان قدرت گفت: همه افراد در دوره‌های خدمت خودشان باید این امر را مدنظر داشته باشند كه الزامات پایداری این نظام در گرو پایبندی به ولایت است.

جانشین رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به جریان های رخ داده در رابطه مشایی و دستگیری برخی از افراد در ارتباط با وی بیان داشت: مشایی دستگیر نشده است ، فقط برخی از افرادی كه ارتباطی با یك جریان حاشیه ای با دفتر ریاست جمهوری داشته اند دستگیر شده اند.

سنائی راد گفت : احمدی نژاد در جواب افرادی كه میگویند چرا مشایی را بركنار نمی كنی همواره می گوید بدلیل اینكه بنده در مشایی خصوصیاتی را می بینم كه دیگران نمی بینند.

وی درخصوص اختلاف بوجود آمده بین احمدی نژاد و مقام معظم رهبری اظهار داشت: اصل ماجرا و اختلاف از جایی شروع شد كه احمدی نژاد قصد جابه جایی وزیر اطلاعات را داشت ولی رهبر معظم انقلاب وی را طی نامه ای كتبی از اینكار منع كردند.

وی با اشاره به جابه جایی های صورت  گرفته از سوی احمدی نژاد در وزرایش در چند مدت اخیر اضافه كرد: به عنوان مثال ماجرای منوچهر متكی و عزل وی از سمتش با آن شرایط هزینه های سنگینی برای ما داشت كه حتی كشور كوچكی همچون سنگال نیز با ما قطع رابطه كرده است.

 جانشین رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینكه ما بسیجی ها بر اساس معیار مقام معظم رهبری كه برانگیخته از معیار اسلام و دین و همان امام راحل (ره) است عمل خواهیم كرد و پیرو آن خواهیم بود‏، ابراز داشت: هر كسی با حق حركت كند مورد حمایت بسیج خواهد بود.

وی بیان داشت: امروزه استمرار و پایداری نظام در گرو اطاعت پذیر و پیروی از فرمایشات رهبری است و باید همواره به ارزش های نظام و انقلاب پایبند باشیم.

وی در خصوص جایگاه بسیج در حفظ و نگهداری نظام گفت: یك بسیجی سرباز ولایت است و در تمام دوران‌های انقلاب اسلامی برای حفظ نظام ایفای نقش كرده است و برای یك بسیجی پایداری و ثبات نظام و ولایت فقیه از هر چیز دیگر برای آن مهم‌تر است.
نظرات بینندگان