arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۰۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
کساني كه جلو و عقب ولي فقيه حركت كنند هلاك مي‌شوند؛

رئیس دفتر رهبری: بارها تأييدات امام عصر (عج) در انقلاب را به چشم ديده‌ام

رئيس دفتر مقام معظم رهبري گفت: فعاليت‌ها و تصرفات مسئولان در بيت‌المال در قواي مقننه، قضائيه و مجريه تا زماني مشروع است كه در خط ولايت باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئيس دفتر مقام معظم رهبري گفت: فعاليت‌ها و تصرفات مسئولان در بيت‌المال در قواي مقننه، قضائيه و مجريه تا زماني مشروع است كه در خط ولايت باشند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، حجت‌الاسلام والمسلمين محمد محمدي گلپايگاني شامگاه شنبه در مراسم سوگواري صديقه طاهره فاطمه (س) در بيت نماينده ولي فقيه در گيلان اظهار داشت: تمام تيرهاي دشمن با فرمانبرداري مردم از مقام معظم رهبري به سنگ خورده است.

وي به فتنه سال 88 اشاره كرد و افزود: اين فتنه از چند سال گذشته برنامه‌ريزي شده بود و افراد ساده و بي‌عقل تحت تاثير آن قرار گرفتند.

محمدي گلپايگاني با بيان اينكه ولي فقيه با تدبير عالمانه و آگاهانه اين فتنه را اداره و مديريت كردند، تصريح كرد: تمام تيرهاي دشمن در حال حاضر به طرف خاكريز ولايت فقيه نشانه گرفته شده و ولي فقيه با تمام وجود به دفاع از اسلام ايستاده است.

رئيس دفتر مقام معظم رهبري تنها راه سعادت را عنايت و توجه نايب امام زمان (عج) دانست و خاطرنشان كرد: دجال‌ها در كارند و كساني كه جلو و عقب ولي فقيه حركت كنند هلاك مي‌شوند.

وي ادامه داد: همگام با ولي فقيه بايد حركت كرد و اساساً مشروعيت تمام افراد به اين امر است.

محمدي گلپايگاني تمام مشروعيت‌ها را برگرفته از ولايت فقيه خواند و گفت: فعاليت‌ها و تصرفات مسئولان در قواي مقننه، قضائيه و مجريه تا زماني مشروع است و روز قيامت مجازات و مكافات ندارد كه در خط ولايت باشند و غير از اين راهي وجود ندارد.

رئيس دفتر مقام معظم رهبري با اشاره به اينكه بارها تأييدات امام عصر (عج) در انقلاب را احساس كرده و به چشم ديده‌ام، بيان داشت: مسير موفقيت كشور در پيروي از ولايت است.

وي به بيداري اسلامي در منطقه اشاره كرد و افزود: كساني كه در بيت‌المال مسلمانان در كشورهاي اسلامي افراط، تفريط، عياشي و ولخرجي مي‌كنند بايد پاسخگو باشند.

محمدي گلپايگاني بر ادامه خط مستقيم ولايت تأكيد كرد و اظهار داشت: پيروزي نزديك است و مقام معظم رهبري نويد شنيده شدن صداي انقلاب در اروپا را داده‌اند.

رئيس دفتر مقام معظم رهبري نسبت به عرفان‌هاي كاذب هشدار داد و تصريح كرد: مسير مستقيم راه ولايت است كه از فقه آل محمد (ص) سرچشمه مي‌گيرد.

رئيس دفتر مقام معظم رهبري با تأكيد براينكه مردم به دين متدين هستند، خاطرنشان كرد: مردم به اسلام علاقه دارند و در كشورهاي ديگر نيز توجه به دين دارد غوغا مي‌كند.

وي به روند انقلاب از حدود 100 سال گذشته در ايران اشاره كرد و بيان داشت: انقلاب نخست مربوط به نهضت تنباكو بود.

محمدي گلپايگاني اضافه كرد: ناصرالدين شاه در يك قرارداد ننگين انحصار دخانيات را تا 50 سال به انگلستان داده بود كه با فتواي مجاهد بزرگ آيت‌الله محمدحسن شيرازي اين قرارداد تحريم شد.

رئيس دفتر مقام معظم رهبري با اشاره به اينكه تحريم تنباكو نخستين ضربه كاري بود كه انگليس از عالماي ديني خورد، خاطرنشان كرد: انگليس در نهضت مشروطه نفوذي‌هاي خود را در راس امور قرار داده بود و در آن زمان 80 نشريه در تهران به مقدسات مردم اهانت مي‌كردند.

وي با بيان اينكه قضاياي مشروطه در حال تكرار است، اظهار داشت: در دوران ننگين اصلاحات نيز اين مطالب را مي‌نوشتند.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، محمدي گلپايگاني تصريح كرد: لبه تيز حملات استكبار كه از دهان خودباختگان و فريب‌خوردگان بيرون مي‌آيد، به طرف ولايت فقيه ستون خيمه نظام است.

رئيس دفتر مقام معظم رهبري ولايت فقيه را محور نظام اسلامي معرفي كرد و گفت: ولايت فقيه در 32 پس از انقلاب اسلامي فتنه‌هاي بسياري را خنثي كرده است.
نظرات بینندگان