arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۱۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰

نزدیکان مشایی، وزرای احتمالی دو وزارتخانه "صنایع و بازرگانی" و "نیرو و نفت"

شنیده ایم ساختمان در حال احداث وزارت راه در تپه های عباس آباد که از زمان خرم ساخت آن آغاز شد، به دلیل چشم انداز زیبا، مجلل بودن و عدم نیاز وزارت راه ، تبدیل به هتلی پنج ستاره به ویژه برای مهمانان خارجی خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

 

 *شنیده ایم ساختمان در حال احداث وزارت راه در تپه های عباس آباد که از زمان خرم ساخت آن آغاز شد، به دلیل چشم انداز زیبا، مجلل بودن و عدم نیاز وزارت راه ، تبدیل به هتلی پنج ستاره به ویژه برای مهمانان خارجی خواهد شد.

 

*از سوی استانداری مازندران برای برخی ائمه جمعه استان مبلغ 50 میلیون ریال واریز شده است. هنوز هیچ توضیح رسمی درباره دلایل واریز این مبلغ اعلام نشده است. در سال گذشته مبلغ 500 میلیون ریال از سوی اسفندیار رحیم مشایی برای ائمه جمعه مراکز استان ها واریز شد که تمامی این مبالغ به دولت برگشت داده شد.

 

* شنیده ایم با ادغام وزارت صنایع و بازرگانی، فرد جدیدی سکانداری این وزارتخانه تازه تاسیس را عهده دار خواهد شد. غضنفری به دانشگاه بازخواهد گشت و به محرابیان پیشنهاد ریاست سازمان توسعه تجارت داده شده است.گزینه جدی این وزارتخانه تازه تاسیس پوستین دوز است که از نزدیکان رحیم مشایی می باشد.

 

*گفته می شود در صورت ادغام وزارت نیرو و نفت از احمد قلعه بانی به عنوان گزینه اصلی وزارت جدید التاسیس نامبرده می شود. قلعه بانی نیز از نیرو های نزدیک مشایی به شمار می آید.

 

*در ماه های اخیر برخی مسوولان کشور برای سفرهای خارجی از پرواز شرکت های هواپیمایی بیگانه همچون ترکیش ایر ، الامارات و قطر استفاده می کنند. این افراد همچنین بلیط خود را که از بودجه بیت المال تامین می شود در بخش فرست کلاس تهیه می کنند که حدود دو برابر بلیط معمولی قیمت دارد.

 

*شنیده ایم سرکرده یک جریان انحرافی به مناسبت جشن تولد یک هنرپیشه زن سینما، برای وی یک ادکلن به همراه مبلغ 50 میلیون ریال به عنوان هدیه تولد فرستاده است.

 

*یک جریان انحرافی با ماموریتی ویژه و با دامن زدن به شووینیسم ایرانی(ناسیونالیسم افراطی) سعی دارد جبهه معارض عربی- اسرائیلی را به جبهه عربی – ایرانی تبدیل نماید.

 

*از بهروز مرادی مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها به عنوان گزینه اصلی استانداری فارس نام برده می شود. گفته می شود روح الله احمد زاده استاندار فعلی در نهاد ریاست جمهوری مسوولیت خواهد گرفت.

 

*گفته می شود ؛ مدیر عامل یک شرکت بزرگ صنعتی که از پرداخت 500 میلیون تومان کمک به یک جشنواره خودداری کرده، توسط جریان انحرافی از کار برکنار شده است.

 

*شنیده ایم ع- غفاری از مرتبطین با لیدر جریان انحرافی که اخیرا به اتهام رمالی و جن گیری بازداشت شده، در زمان دولت اصلاحات نیز به نهاد ریاست جمهوری رفت و آمد می کرده و طرف مشورت برخی افراد دولتی بوده است . این افراد برای پاره ای توضیحات احضار شده اند.

 

*در حال حاضر بیش از 120 بانوی بحرینی در زندان های آل خلیفه بسر می برند. از ابتدای قیام مردم بحرین که محوریت آن با مساجد و حسینیه ها بوده، بیش از 35 مسجد و 70 حسینیه توسط نیروهای عربستانی تخریب شده است.
 

*فردی که در انتخابات دهم ریاست جمهوری عهده دار ریاست ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در استان خراسان شمالی بوده ، هم اینک به عنوان رئیس ستاد استانی یکی از چهره های مطرح اصولگرا، کار خود را برای انتخابات مجلس و ریاست جمهوری آغاز کرده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمودرضا رهبر
|
CANADA
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۹
0
0
خودتان یک نگاه به مطالب بیاندازید. اینها خبر هستند یا معادله چند مجهولی!؟
نظرات بینندگان