arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۱ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۴

مشاور فرمانده کل سپاه: دشمن برای نفوذ از لباس خودی استفاده می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن هیچ موقع با لباس خودش به میدان نمی‌آید چون می‌داند که حتما مقابلش خواهیم ایستاد و نابودش می‌کنیم، به همین خاطر از لباس خودی استفاده می‌کند.

سردار خسرو عروج شامگاه چهارشنبه در جشن سالگرد پیروزی انقلاب با اشاره زمینه‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان انقلاب اذعان می‌کنند که رمز پیروزی در انقلاب اسلامی، ناشی از حرکتی است فطری که جوامع بشری را می‌تواند به جنبش در آورد.

وی افزود: البته فرمانده این انقلاب حضرت امام خمینی (ره) برای تمامی مراحل زندگی افراد علامت گذاشت و همه افراد از قشرهای مختلف را به صحنه فراخواند، چرا که نه با جنجال و سرو صدا بلکه با این علامت‌ها می‌توان جلوی نفوذ را گرفت.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این حرکت فطری مذهب و عقاید است که فطرت بشر را در دنیا تکان داده، اظهار داشت: چگونه می‌شود از بین 240 هزار شهید، 50 هزار شهید زیر 17 سال و نزدیک 30 هزار شهید بالای 70 سال باشند؛ این اتفاق قطعا یک زیر بنای مذهبی داشته است.

سردار عروج گفت: دشمنان هر کاری را انجام داده‌اند تا این انقلاب را در دست بگیرند، اوباما در دو مسجد آمریکا سخنرانی کرد و گفت تمام مسلمانان جهان تفکرشان با ما یکی است جز یک درصد از آن‌ها که مقابل ما هستند.

وی تلاش غرب را برای مصادره اصل انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: این‌ها توانستند انقلاب‌های مصر، لیبی و تونس را مصادره کنند اما تا الان نتوانستند انقلاب جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند.

مشاور فرمانده کل سپاه تصریح کرد: دشمنان می‌گویند یکی از دلایلی که نتوانستیم ایران را از بین ببریم تفکر فرمانده آن‌ها یعنی امام خمینی (ره) است، امام راحل در بین رهبران دنیا تنها رهبری بود که تفکر و لسانشان یکی بود و اگر حرفی را می‌زدند مطابق تفکری بود که 30 سال پیش مطرح کرده‎‌اند.

سردار عروج با اشاره به صداقت در بیان و عمل بنیان‌گذار انقلاب اسلامی تاکید کرد: این رهبر و فرمانده صداقت دارد و دوست و دشمن روی حرفش حساب می‌کنند، این انقلاب معجزه است و امام راحل محور اصلی این حرکت عظیم بوده است.

وی در ادامه گفت: با وجود رهبری امام راحل، 70 درصد کسانی که انقلاب کردند افراد عادی بودند که با احترام به پدر و مادر، احترام به بزرگ‌تر و رعایت حق‌الناس توانستند به درجات عالی برسند و انقلاب حسینی انجام دهند.

مشاور فرمانده کل سپاه در بخش بعدی سخنان خود در رابطه با نفوذ دشمن گفت: دشمن هیچ موقع با لباس خودش به میدان نمی‌آید چون می‌داند که حتما مقابلش خواهیم ایستاد و نابودش می‌کنیم، به همین خاطر از لباس خودی استفاده می‌کند.

سردار عروج افزود: مصداق نفوذ را می‌توان الگوهایی دانست که برای جامعه معرفی می‌کنیم که اشرافی هستند و مسیر درست را در اقتصاد، فرهنگ و سیاست طی نمی‌کنند، باید توجه داشت نفوذی‌ها از مردم عادی نیستند.

وی در پایان با بیان اینکه در این میدان مبارزه فرمانده خود خداست، اظهار داشت: این حکومتی که 37 سال آن را تجربه کردیم، رهبری دارد که دشمنان می‌گویند حرف‌ها و نقشه‌های ما را در مدت نیم ساعت نقش بر آب می‌کند؛ دشمنان می‌خواهند با نفوذ و از راه‌های گوناگون این سیستم را به هم زده و این تفکر باطنی را از بین ببرند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان