arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۱ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
نماینده ولی فقیه در سپاه:

باید مراقب این جریان خاص که می گوید «شورای رهبری» باشیم / سلوک این ها، سلوک ابوموسی اشعری است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نسبت به شعارهایی مبنی بر فراجناحی و بی‌طرفی در انتخابات هشدار داد و گفت: فراجناح بودن یک دروغ بزرگ بوده و به نوعی ایفای نقش دوباره‎ای از سوی فتنه‎گران و ساکتان در فتنه 88 است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نسبت به شعارهایی مبنی بر فراجناحی و بی‌طرفی در انتخابات هشدار داد و گفت: فراجناح بودن یک دروغ بزرگ بوده و به نوعی ایفای نقش دوباره‎ای از سوی فتنه‎گران و ساکتان در فتنه 88 است.

به گزارش «انتخاب»، حجت‌الاسلام علی سعیدی در جمع بسیجیان شهرستان گرگان با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد شکاف میان مردم و نظام، اظهار کرد: مردم ما باید با هوشیاری کامل در برابر ترفندها و حربه‎های دشمن همچون گذشته ایستادگی کنند و فریب برخی حرکت‎های به ظاهر مؤدبانه و دلسوزانه را نخورند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان با 170 شبکه ماهواره‎ای فارسی‌زبان به جنگ با ما آمده‎اند، ادامه داد: تلاش دشمن برای استحاله انقلاب برنامه‎ریزی شده است که متأسفانه برخی از سریال‎های داخلی نیز در همان مسیر حرکت می‎کنند و ادبیات آنها به کلی مغایر با فرهنگ و انقلاب ماست.

به نوشته میزان، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتقاد از طرح برخی مباحث سخیف درباره مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: برخی در ماه‎های اخیر با مطرح کردن موضوعاتی همچون شورای رهبری به دنبال فتنه جدیدی هستند که باید بسیار مراقب این جریان خاص بود.

سعیدی در تشریح وضعیت این جریان، اضافه کرد: امروز این جریان که برای تغییر ارزش‎ها وارد میدان شده است عناوینی همچون مستقل، فراجناح و بی‎طرف را به خود گرفته‌اند که مردم باید هوشیار باشند که فراجناح بودن به تعریف این جریان همان فراموشی اصول، مبانی انقلاب و پشت کردن به ارزش‎های اسلامی و انقلابی است.

وی با بیان اینکه سلوک جریان اخیر در کشور که مدعی فراجناح بودن است پیروی از سلوک رفتاری ابوموسی اشعری است،  گفت: آن روحانی که برای دفاع از انقلاب و اسلام به پا نخیزد روحانی نیست و آن مسجدی که در راه اسلام جریان ایجاد نکند مسجد در طراز انقلاب و اسلام نیست و نباید وارد آن شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبیین کرد: امروز کشور نیاز به یک مسجد منفعل و ضعیف ندارد که در برابر فشارهای داخلی و خارجی قالب تهی کند و در مسیر حق حرکت نکند.

سعیدی، نسبت به شعارهایی مبنی بر فراجناحی و بی‌طرفی در انتخابات هشدار داد: فراجناح بودن یک دروغ بزرگ بوده و به نوعی ایفای نقش دوباره‎ای از سوی فتنه‎گران و ساکتان در فتنه 88 است.

وی با اشاره به شعارهای مردم در روز 22 بهمن در سرتاسر کشور مبنی بر برائت از مشرکان و مستکبران، افزود: انتظار ما از مردم این است که شعارهای خود در 22 بهمن را در زمان انتخابات و پای صندوق‎های رأی هم تعمیم دهند و به کسانی رأی ندهند که شیفته غرب و استکبار هستند و درصدد تشکیل مجلسی غرب‎گرا و سُست‌بنیان هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه دنیا روز 22 بهمن همه ملت ما را رصد کرد، یادآور شد: با حضور حماسی و پرشور مردم انقلابی و مؤمن کشور در سرتاسر این مرز پرافتخار، آنها از دست‎اندازی به کشورمان ناامید شدند و بار دیگر به فکر اجرای نقشه‎های شوم دیگر خود خواهند افتاد، چراکه دشمنی آنها با ما پایان‌ناپذیر است.

نظرات بینندگان