arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰

جوانفکر: حکم حکومتی کجاست و آنها چگونه و از کجا به آن دست یافته اند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کیهان نوشت:
مدیر خبرگزاری ایرنا وجود حکم حکومتی رهبر معظم انقلاب درباره ابقای وزیر اطلاعات را انکار کرد.

علی اکبر جوانفکر که در تملق گویی برای رئیس دفتر رئیس جمهور و توجیه های عجیب و غریب تحرکات جریان انحرافی مسبوق به سابقه است در مصاحبه با روزنامه زنجیره ای شرق و درباره حکم حکومتی رهبر معظم انقلاب گفت: باید از چنین رسانه هایی [که خبر را مخابره کرده اند] سؤال کرد حکم حکومتی کجاست و آنها چگونه و از کجا به آن دست یافته اند.

این اظهارات گزافه در حالی است که متن حکم حضرت آیت الله خامنه ای خطاب به وزیر اطلاعات در تاریخ 30 فروردین 1390 منتشر و توسط حجت الاسلام والمسلمین مصلحی در جمع اعضای وزارت اطلاعات قرائت شد. پس از آن نیز این حکم از سوی همه خبرگزاری ها و صداوسیما به انضمام دستخط معظم له منتشر شدکه البته با تحرکات سخیف و غیرحرفه ای مدیر ایرنا برای تاخیر در انتشار حکم همراه بود.

یادآور می شود جوانفکر با همین تحرکات آمیخته با خبط و تملق ابتدا توانست بر مسند مدیریت ایرنا تکیه زند و پس از آن نیز با برکناری مدیریت روزنامه ایران که جزو حامیان رئیس جمهور به شمار می رفت، این روزنامه را نیز تحت کنترل خود درآورد. جوانفکر با وجود سرسپردگی ویژه به آقای مشایی- حتی به قیمت انکار حکم رسمی رهبر معظم انقلاب- ادعا می کند پیرو ولایت فقیه است.
نظرات بینندگان