arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۰ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

کم شدن نگرانی درباره شهر آفتاب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : قائم‌مقام و معاون اجرایی نمایشگاه کتاب گفت: در حال حاضر نگرانی بابت پیشرفت کارها در شهر آفتاب بسیار کم شده است.

به گزارش ایسنا، امیرمسعود شهرام‌نیا در جلسه شورای برنامه‌ریزی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ارائه گزارشی از روند اجرایی فعالیت‌ها در شهر آفتاب گفت: کارهای مربوط به آماده‌سازی شهر آفتاب برای نمایشگاه با سرعت بیشتری در حال انجام است.

وی ضمن اشاره به جانمایی اولیه فضاهای عمومی نظیر استراحتگاه‌ها و نمازخانه‌ها اظهار کرد: رصد فعالیت‌های مربوط به آماده‌سازی و کنترل پروژه توسط هیئت سه‌نفره متشکل از نماینده معاونت فرهنگی، نماینده تشکل‌های نشر و نماینده شهرداری تهران انجام می‌شود.

شهرام‌نیا با تشریح فضای مسقف موجود در شهر آفتاب و فضاهای باز مناسب برای سازه‌بندی گفت: مسئولان شهرداری در تلاش هستند تا سازه‌ها از کشورهای ترکیه و امارات وارد شوند و بخش کمی هم از سازه‌های موجود استفاده می‌شود.

همچنین در این جلسه سیاست‌ها و راهبردهای بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که به تصویب شورای سیاستگذاری این نمایشگاه رسیده است به مدیران کمیته‌ها ابلاغ شد.

در این جلسه مقرر شد مدیران کمیته‌ها نسبت به اعلام شرح برنامه‌ها و امکانات مورد نیاز خود در اسرع وقت اقدام کنند.
نظرات بینندگان