arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۱ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

کنترل کامل یگان‌های کرد بر تل رفعت/ پیشروی ارتش سوریه در شهر داریا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود در مناطق مختلف کشور، پیشروی‎های جدیدی را در منطقه الفصول الاربعه در شهر داریا در غوطه غربی دمشق رقم زند. کمیته‌های مردمی و یگان‌های کرد نیز تل رفعت در حومه حلب را کاملا تحت کنترل خود درآوردند.

به گزارش سایت اینترنتی النشره، ارتش سوریه در میان درگیری‌ها با گروه‌های مسلح که به کشته و زخمی شدن افراد مسلح انجامید، پیشروی‌هایی را در منطقه الفصول الاربعه در شهر داریا در غوطه غربی دمشق رقم زند.

خبرنگار النشره در سوریه گزارش داد که ارتش سوریه دامنه جدا کردن شهر داریا از معضمیه الشام را گسترش می‌دهد و مساحت‌های جدیدی را در داریا تحت کنترل خود درآورده است تا محاصره اطراف این شهر را شدیدتر کند. این پیشروی‌ها همراه با حملات و بمباران شدید علیه افراد مسلح است.

در همین حال، منابع آگاه سوریه در مصاحبه با النشره اعلام کردند که کمیته‌های مردمی در شمال حلب در موازات با یگان‌های کرد در شمال در حال پیشروی هستند.

منابع همچنین تصریح کردند که بیش از 40 تن تاکنون به دلیل تجاوزات ترکیه به داخل سوریه کشته شده‌اند.

از سوی دیگر، کمیته‌های مردمی و یگان‌های مردمی کرد تل رفعت در حومه شمالی حلب را کاملا تحت کنترل خود درآوردند. کنترل کامل بر تل رفعت پس از آن صورت گرفت که آنها جان ده‌ها فرد مسلح را گرفتند.

ارتش سوریه و نیروهای همپیمان نیز منطقه مسقان در شمال شرق معرسته الخان در حومه شمالی حلب را تحت کنترل خود درآوردند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان