arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۰۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
اميرى خبر داد:

عدم اعلام اسامى داوطلبان مجلس از سوى شوراى نگهبان به وزرات كشور

سخنگو وزارت کشور گفت: به احتمال فراوان تا ساعت 5صبح اسامى داوطلبان تاييد شده به وزارت كشور اعلام می شود. "حسينعلى اميرى" در گفت‌وگو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به عدم اعلام اسامى داوطلبان مجلس از سوى شوراى نگهبان به وزرات كشور اظهار داشت: تا كنون از سوى شوراى نگهبان اسامى به وزارت كشور اعلام نشده است. وى افزود: به احتمال فراوان مانند مرحله گذشته تا ساعت ٥صبح اسامى داوطلبان تاييد شده به وزارت كشور اعلام شود و از آن پس وزارت كشور اسامى را نيز به فرماندارى هاى سراسر كشور ابلاغ خواهد كرد. گفتنى است؛ پيش از اين سيامك ره پيك سخنگوى هيئت نظارت بر انتخابات شوراى نگهبان از تاييد صلاحيت ٤٠ نفر ديگر از داوطلبان مجلس شوراى اسلامى خبر داده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش انتخاب، حسينعلى اميرى با اشاره به عدم اعلام اسامى داوطلبان مجلس از سوى شوراى نگهبان به وزرات كشور اظهار داشت: تا كنون از سوى شوراى نگهبان اسامى به وزارت كشور اعلام نشده است.

وى افزود: به احتمال فراوان مانند مرحله گذشته تا ساعت ٥صبح اسامى داوطلبان تاييد شده به وزارت كشور اعلام شود و از آن پس وزارت كشور اسامى را نيز به فرماندارى هاى سراسر كشور ابلاغ خواهد كرد.

گفتنى است؛ پيش از اين سيامك ره پيك سخنگوى هيئت نظارت بر انتخابات شوراى نگهبان از تاييد صلاحيت ٤٠ نفر ديگر از داوطلبان مجلس شوراى اسلامى خبر داده بود.

نظرات بینندگان