arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۲۸۵۷
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

تبدیل اراضی به ویلا صلاح کشور نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس قوه قضاییه با اشاره به تغییر کاربری اراضی در غرب استان مازندران گفت: تبدیل‌شدن اراضی سبز به ویلا به صلاح کشور نیست.

به گزارش مهر، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی عصر سه‌شنبه در جمع مردم در مسجد جامع تنکابن افزود: مشکلات تغییر کاربری و تخریب‌ها در غرب مازندران روند صعودی گرفته و این مربوط به امسال و سال گذشته نیست.

وی بابیان اینکه از چند ماه گذشته دستور لغو تخریب‌ها صادرشده است افزود: این امر به دلیل اصلاح قانون صورت گرفته است اما دلیلی ندارد برای سود و کسب منافع اشخاصی از جاهای دیگر بیایند و منابع طبیعی را تخریب کنند.

رئیس قوه قضاییه افزود: تبدیل‌شدن سرزمین‌های سرسبز کشور به ویلاهایی که تنها دو روز از آن استفاده شود به صلاح کشور نیست.

آیت‌الله املی لاریجانی با اشاره به جدی نگرفتن تغییر کاربری‌ها درگذشته بیان کرد: حق نیست کشاورز گرفتاری که یک‌منزل مسکونی برای فرزندش ساخته، منزلش تخریب شود و این مسئله به اطلاع مقام معظم رهبری رسانده‌ایم ولی باید دولت مدیریت صحیحی داشته باشد و از فضاهایی که برای کشاورزی قابل‌استفاده نیست بهینه استفاده کند.

داوطلب مجلس خبرگان رهبری در مازندران خاطرنشان کرد: آن‌هایی که به دنبال افکار غربی هستند، کارشان را درست کنند و کمپین برای عدم رأی دادن راه‌اندازی نکنند.

آیت‌الله آملی لاریجانی بیان کرد: مشکلات مردم در دستگاه قضا مربوط به این است که قراردادهای فی‌مابین و شهود کافی ندارند و این مسئله باید رفع شود.

وی با اشاره به مشکل اشتغال جوانان ادامه داد: برای اشتغال جوان‌ها و رکود اقتصادی باید فکر اساسی شود.

آیت‌الله املی لاریجانی با اشاره به پیشرفته‌ای حاصل‌شده در زمینه‌های مختلف بیان کرد: با استفاده از سرمایه‌های انسانی پیشرفته‌ای خوبی در علم پزشکی و صنایع دفاعی داشته‌ایم.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به هدر رفت انرژی گفت: درکشورهای غربی و اروپائی انرژی گران است اما کشورمان با داشتن سرمایه‌های انسانی و ذخایر طبیعی آینده درخشانی دارد.

وی با اشاره به پروژه نفوذ تأکید کرد: آمریکائی‌ها سالها تلاش کردند باقدرت نرم به کشورها نفوذ کنند دشمنان در تلاش هستند تا قدرت نرم نفوذ را به کشورها ادامه می‌دهند و در برخی کشورها موفق بودند اما با درایت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم عزیزمان در مورد کشورمان با شکست مواجه شده‌اند.

نظرات بینندگان