arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

نشست مشترک دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما و مدیر عامل بیمه "ما"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی طی نشست مشترک با مدیرعامل بیمه "ما" در خصوص مسائل مهم صنعت بیمه به گفت و گو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بیمه "ما"، دکتر محمدحسین صوفی دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به منظور بهره وری هر چه بیشتر بنگاه های تجاری و اقتصادی کشور، ضمن بازدیدی دوستانه از شرکت سهامی بیمه "ما" با مهندس مجید صفدری مدیرعامل این شرکت به گفت و گو پرداخت.

بر اساس این گزارش، دکتر محمدحسین صوفی دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای ج.ا.ا ضمن تقدیر از تلاش های بیمه "ما" در راستای مشتری مداری و ایجاد امنیت برای فعالیت های اقتصادی گفت: شرکت‌های بیمه نقش بسیار مهمی در رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه دارند و در این خصوص گسترش فرهنگ بیمه و توجه به نیازهای بیمه ای جامعه از ضروریات است.

نشست مشترک دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما و مدیر عامل بیمه

وی در ادامه اضافه کرد: نیروی انسانی مهم ترین سرمایه هر سازمان به خصوص شرکت‌های بیمه به شمار می آید. در صنعت بیمه اگر نیروی انسانی کارآمد وجود نداشته باشد، ارائه خدمات مناسب و در واقع مشتری مداری با اشکال جدی مواجه خواهد شد و لذا لازم است تا نیروی انسانی صنعت بیمه به نقش حساس شرکت‌های بیمه به خوبی آگاه شده و با آموزش های به روز بهترین خدمات را به جامعه ارائه دهند.

همچنین در بخش دیگری از این نشست مدیر عامل بیمه "ما" نیز در خصوص فعالیت‌ها و موفقیت‌های این شرکت گفت: شرکت سهامی بیمه "ما" اکنون با گذشت 4 سال از عمرش، وارد مرحله تازه ای از رشد و تعالی شده است. توانگری‌ این شرکت بر اساس بررسی‌های بیمه مرکزی 339 بوده که در عالی ترین سطح قرار داریم و در میان پانصد شرکت برتر نیز امسال 104 پله ارتقای رتبه داشته و موفق به کسب لوح تقدیر شرکت برتر از لحاظ رشد سریع شده ایم.

نشست مشترک دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما و مدیر عامل بیمه

وی در ادامه افزود: از ابتدای فعالیت اینجانب در این مجموعه تلاش شده است تا در حوزه های مهم و بنیادین بیمه گری مانند حوزه فنی، بازاریابی و فروش، مالی و سرمایه‌گذاری، منابع انسانی و پشتیبانی و فن‌آوری اطلاعات تحولی جدی ایجاد کنیم.

مدیرعامل بیمه "ما" گفت: بر اساس برنامه های تدوین شده در نظر داریم تا سهام بیمه "ما" با داشتن شریک ‌مالی و سرمایه‌گذاری و برند بانک ملّت بتواند در حد و اندازه این بانک بزرگ در صنعت بیمه ظاهر شود.

نشست مشترک دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما و مدیر عامل بیمه

مجید صفدری مدیرعامل بیمه "ما" با اشاره به آنکه مشتری را به عنوان رئیس واقعی خودمان محور اصلی تمام برنامه‌های شرکت در نظر گرفتیم گفت: برای نهادینه سازی وفاداری در مشتریان و تقویت مدیریت بازاریابی و فروش افرادی را جذب کردیم که در توسعه شعب و فروش توانایی‌های لازم را داشته باشند. در این راستا راه اندازی اولین باشگاه مشتریان در صنعت بیمه یکی از مهم‌ترین اقدامات بیمه "ما"بوده است و مشتری مداری در این مجموعه جایگاه خاصّی خواهد یافت.

نشست مشترک دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما و مدیر عامل بیمه

نظرات بینندگان