arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۰۹ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

سخنگوی الهلال عربستان: وضعیت خطرناک‌تر شده! در ایران بازی نمی‌کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 اختلاف فوتبالی ایران و عربستان همچنان ادامه دارد و هنوز راه حل مناسبی برای آن پیدا نشده است. این در حالی است که لیگ قهرمانان آسیا نزدیک است و نمایندگان دو کشور هنوز تکلیف خود را نمی‌دانند و معلوم نیست که بازی‌های رودرو بین این دو کشور در کجا برگزار خواهد شد.

به گزارش انتخاب، در حالی که سعودی‌ها اصرار دارند که بازی‌های آنها با نمایندگان ایران در کشور ثالث برگزار شود نمایندگان ایران هم ظاهرا در تازه‌ترین تحلیل‌های خود به این نتیجه رسیده‌اند که تنها در ایران برابر سعودی‌ها به میدان خواهند رفت و پیشنهاد عربستانی‌ها و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازی کردن در کشور ثالث را قبول ندارند.

رسول خوروش مدیر تیم سپاهان در گفت و گویی که با رویترز داشت تاکید کرد: ایران در صورت نداشتن اجازه میزبانی در بازی‌هایش مقابل باشگاه‌های عربستان، ممکن است که از لیگ قهرمانان آسیا کناره‌گیری کند.

این سخنان مدیر باشگاه سپاهان بازتاب زیادی در رسانه‌های عربی و سعودی داشت و به نظر می‌رسد که آنها این بار تهدید ایران را جدی گرفته‌اند با این حال سعودی‌ها هنوز اصرار دارند که روی خواسته خود از AFC پافشاری کنند و معلوم نیست که چه سرنوشت در انتظار لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری است.

باشگاه الهلال عربستان نخستین باشگاه سعودی است که به سخنان خوروش واکنش نشان داد و تاکید کرد که آنها روی خواسته خود اصرار دارند و حاضر نیستند تحت هیچ شرایطی در ایران به میدان بروند.

سامی ابو خضیر، سخنگوی باشگاه الهلال در گفت و گویی به رویترز گفت: در سال جاری اختلافات سیاسی آشکار بین دو کشور ایران و عربستان وجود داشته است. براین باور هستیم که وضعیت در سال جاری نسبت به سال قبل خطرناک تر شده است.

سخنگوی الهلال که تیمش در لیگ قهرمانان آسیا با تراکتور سازی تبریز همگروه است، ادامه داد: می‌خواهیم دیدار خود با تراکتورسازی را که قرار است در ماه می برگزار شود در کشور ثالث برگزار کنیم و در ایران به میدان نمی‌رویم. می‌خواهیم این هر دو بازی رفت و برگشت بین دو تیم در قطر یا عمان و یا هر کشور دیگری برگزار شود اما در ایران به میدان نمی رویم.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان