arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۶ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰

آخرين جلسه بازجويي و تحقيق از متهمان پرونده کودک آزاري برگزار شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آخرین جلسه بازجویی و تحقیق از متهمان پرونده کودک آزاری، در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم اطفال و نوجوان برگزار شد. به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ؛ قاضی آذرتاش در این جلسه آخرین دفاعیات را از دو متهم پرونده اخذ کرد. متهم اصلی پرونده به نام (ح .

الف) سرکش بودن و در پارک ها سرگردان بودن هانیه را انگیزه خود برای ارتکاب ضرب و شتم این دختر بچه بیان کرد و گفت: مستحق مجازاتم. این متهم با بیان اینکه به علت مصرف موادمخدر هروئین، شیشه و کراک حالت عادی نداشتم، افزود: در شبی که این اتفاق افتاد، از خود بی خود بودم.

وی در خصوص اینکه از چه زمانی این دختر بچه را تنبیه می کرد، گفت: دو سه دفعه با سیلی و دو بار با شلنگ تنبیه کردم و همچنین بدن این دختر را با سیخ داغ می سوزاندم. ا

ین متهم درباره عکس العمل مادر این دختربچه گفت: مادرش فقط می گفت نزن و جلوی من را به آن صورت نمی گرفت. این متهم در خصوص اینکه چرا از ورود مأموران بهزیستی، در تاریخ 15 اسفند به منزلش ممانعت کرد، افزود: به علت نداشتن کارت شناسایی، اجازه ورود ندادم.

وی با بیان اینکه فکر نمی کنم، هیچ انسانی چنین عملی را انجام دهد، گفت: اکنون از کرده خود به شدت پشیمانم. این متهم به عنوان آخرین دفاع گفت: این اتهامات را قبول دارم، اما مادر این دختر بچه در این زمینه گناهی ندارد.

مادر هانیه نیز به عنوان متهمه ردیف دوم، به اتهام معاونت در کودک آزاری از خود دفاع کرد. وی در خصوص اینکه آیا کف پای هانیه را برای نخستین بار، با سیخ کباب سوزانده است، ضمن قبول این اتهام گفت: به علت مصرف مواد مخدر از جمله شیشه و هروئین، در حالت عادی نبودم. این متهمه درباره اینکه چرا این موارد را به مأموران اطلاع نداده است، افزود: نمی دانستم به کجا باید اطلاع دهم و از طرفی به علت اعتیاد، از مأموران ترس داشتم.

مادر هانیه با اشاره به اینکه پدر واقعی هانیه نیز به علت اعتیاد فوت کرده است، گفت: از طریق فردی به نام خسرو با ناپدری هانیه آشنا شدم. وی با بیان اینکه 16 سال است، مواد مخدر مصرف می کنم، افزود: تقاضا دارم، دخترم را به من برگردانید.
نظرات بینندگان