arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۳۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۴ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰

احمدی نژاد: امسال هم در سازمان ملل در مورد یازده سمپتامبر حرف می زنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهور گفت: من امسال نیز در سازمان ملل بحث گروه حقیقت‌یاب مستقل بین‌المللی را درباره حادثه ۱۱ سپتامبر دنبال می‌کنم.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد روز دوشنبه در حاشیه چهارمین اجلاس بین المللی کشورهای کمتر توسعه یافته در استانبول در یک نشست خبری به سوالات متعدد خبرنگاران رسانه‌های مختلف خبری پاسخ گفت.

وی در این نشست درباره سناریوی‌های احتمالی آمریکا پس از بن لادن گفت: یک احتمال این است که می‌خواهند ماجرای ۱۱ سپتامبر را با خبر کشته شدن این فرد جمع‌وجور کنند البته من امسال نیز در سازمان ملل بحث گروه حقیقت‌یاب مستقل بین‌المللی را درباره حادثه ۱۱ سپتامبر دنبال می‌کنم.

رئیس شورای عالی امنیت ملی سناریوی دیگر آمریکایی از انتشار خبر کشته شدن بن‌لادن را بهانه احتمالی‌ برای گسترش دامنه تجاوزات خود به پاکستان دانست و در ادامه به رئیس جمهور آمریکا هشدار داد که اگر به دنبال چنین کاری باشد و از سرنوشت بوش درس نگیرد، سرنوشتی بدتر از او را دچار خواهد شد.

احمدی‌نژاد سپس تأکید کرد: هنوز یک تصویر واقعی و گزارشی روشن از این ادعای آمریکایی‌ها منتشر نشده و مرجع مستقلی آن را تأیید نکرده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۰
1
3
كاشكي تا اونجا ميريد راجب وضع بيمارستان هاشون بعد از 11 سپتامبر هم تحقيق ميكرديد كه اگه مجروحاشون احتمالا پول نداشتند رو بردن تو بيابون هاي تگزاس ولشون كنند يا نه ؟ ممنون ميشيم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۰
1
1
لطف کنید کمی به فکر عزت و سربلندی ایران باشید .
نظرات بینندگان