arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۶ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴

یکی دیگر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی استعفا داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : علی اعطا که از حوزه انتخابیه اهواز،حمیدیه، باوی و کارون در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرده بوده روز گذشته از ادامه حضور در این رقابت استعفا داد.

به گزارش اکو آنلاین، علی اعطا که از حوزه انتخابیه اهواز،حمیدیه، باوی و کارون در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرده بوده روز گذشته از ادامه حضور در این رقابت ها استعفا داد در همین زمینه اطلاعیه ای از سوی ستاد ایشان منتشر شد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام به حضور همشهریان عزیز در حوزه ی انتخابیه ی اهواز، حمیدیه، باوی و کارون
انتخابات مظهر مشارکت عامه ی مردم در تعیین سرنوشت خویش است و تحقق راستین این امر جز در سایه ی مشارکت گسترده ی مردم مقدور نخواهد بود.

روشن است که جریان اصلاح طلب و حامی دولت تدبیر و امید، از سرمایه ی اجتماعی قابل توجهی برخوردار است. مشارکت گسترده ی مردم در امر انتخابات، می تواند این سرمایه ی اجتماعی را از قوه به فعل تبدیل کرده و تضمین کننده ی شکل گیری مجلس بهتری باشد.

اینجانب علی اعطا به عنوان کاندیدایی که با "تفکر اصلاح طلبی" و "مشی اعتدال گرایی" و "رویکرد پشتیبانی پرسشگرانه از دولت تدبیر و امید" به عرصه ی انتخابات وارد شدم، در این شرایط ویژه "به منظور حفظ انسجام نیروهای اصلاحات و حمایت از جریان فعلی اصلاح طلب" ضمن قدردانی فراوان از اعضای پرتلاش و فرهیخته ی ستاد انتخاباتی و حامیان پرشور مردمی، انصراف خود را از کاندیداتوری اعلام می دارم و از خداوند متعال می خواهم در امر دشوار اقناع این عزیزان پرشور و فرهیخته در رابطه با انصراف از کاندیداتوری، یاری ام کند.

همچنین، متواضعانه و به مانند برادری کوچکتر، از مردم شریف و آگاه دعوت می کنم ضمن توجه به توصیه های مکرر بنیانگذار انقلاب اسلامی و نیز مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات، با حضور پرشور در انتخابات روز هفتم اسفند و حمایت از لیست اصلاح طلبان و حامیان دولت در سراسر کشور، حماسه ساز ایجاد مجلسی عقلایی، توانمند و متعهد به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی باشند.
 
مهندس علی اعطا
نظرات بینندگان