arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰

رئال مادريد جشن قهرماني بارسلونا را به تعويق انداخت

تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی چهار بر صفر مقابل ختافه قهرمانی بارسلونا را در رقابتهای فوتبال دسته یک اسپانیا به تعویق انداخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی چهار بر صفر مقابل ختافه قهرمانی بارسلونا را در رقابتهای فوتبال دسته یک اسپانیا به تعویق انداخت.

رئال مادرید شب گذشته در هفته سی و ششم رقابتهای فوتبال دسته یک اسپانیا با سه گل کریستیانو رونالدو و یک گل کریم بنزما ختافه را برد و با هشتاد و شش امتیاز اختلاف امتیازات خود را با بارسلونای نود و یک امتیازی به پنج رساند .

قهرمانی بارسلونا در صورت تساوی در بازی امشب مقابل حریف خود لوانته باز هم به تعویق خواهد افتاد و برای مشخص کردن قهرمانی خود نیاز به پیروزی دارد . در سایر بازیها دیپورتیو لاکرونیا دو بر یک اتلتیکو بیلبائو را رد و رسینگ سانتاندر دو بر یک اتلتیکو مادرید را شکست داد و مالاگا دو بر صفر اسپورتینگ گیخون را شکست داد ؛ سایر بازیهای هفته سی و ششم امشب بین آلمریا با ویارئال،لوانته با بارسلونا ؛رئال سوسیه‌داد با رئال ساراگوسا،اسپانیول با والنسیا؛ ارکالس با رئال مایورکا و اوساسونا با سویا برگزار خواهد شد .

رونالدو با به ثمر رساندن سه گل از چهار گل دیشب تیم خود مقابل ختافه تعداد گل های زده خود را به سی و شش گل رساند و اختلاف گل های خود را با لئونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونا به عدد پنج رساند .
نظرات بینندگان