arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰

علي دايي : پرسپوليس انگيزه نداشت / مربي الوحده : نشان داديم تيم خوبي هستيم

سرمربی اتریشی تیم الوحده امارات پیروزی تیم جوان خود را در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسیولیس ارزشمند توصیف کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی اتریشی تیم الوحده امارات پیروزی تیم جوان خود را در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسیولیس ارزشمند توصیف کرد.

به گزارش انتخاب، ژوزف هیکرزبرگر با وجود حذف تیمش از دور رقابتها ، گفت ما در بازی با پرسپولیس کاملا شایسته برد بودیم و تیم بسیار خوب بازی کرد.فکر می کنم طرفداران از کیفیت بازی الوحده لذت بردند.

وی افزود ما به علت مصدومیت اسماعیل مطر و فرناندو بایانو از آنها استفاده نکردیم.متاسفانه وضع مطر خوب نیست و باید تحت عمل جراحی قرار گیرد.با این وجود بازیکنان جوان تیم سخت تلاش کردند و نشان دادند که الوحده تیم خوبی است.بازی تیمی بازیکنان و همکاری تیمی بسیار خوب بود.امیدوارم با این نتیجه در ادامه لیگ فوتبال امارات نتایج خوبی کسب کنیم.

علی دایی سرمربی پرسپولیس نیز گفت علت باخت ما بی انگیزگی بود.ما می دانستیم که بختی برای صعود نداریم و برای بازیکنان من در حال حاضر مهمترین مساله پیروزی در نیمه نهایی جام حذفی ایران و تثبیت موقعیت خود در لیگ برتر است.

دایی اضافه کرد هر دو تیم بازی خوبی داشتند و بختهای متعددی برای گلزنی داشتند.اما ما متاسفانه با بداقبالی به گل نرسیدیم.فوتبال همین است.ما موفق به گلزنی نشدیم و آنها گل زدند. البته در چند مورد به اشتباه آفساید بازیکنان پرسپولیس اعلام شد و با این وجود ما به ایران برمی گردیم تا برای رقابتهای داخلی آماده شویم.
نظرات بینندگان