arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۴۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
ادعای جالب پلیس راهنمایی رانندگی:

کاهش 20 درصدي ترافيک و کاهش 20 درصدي تصادفات فوتي در تهران پس از اجراي قانون جديد رانندگي!

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت : با اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی ، تصادفات منجر به فوت در تهران بیش از20 درصد کاهش یافته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت : با اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی ، تصادفات منجر به فوت در تهران بیش از20 درصد کاهش یافته است.

به گزارش انتخاب ، سردار حسین رحیمی در حاشیه جلسه توجیهی برای موتورسواران در پاسخ به سئوال خبرنگاری که پرسید با اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی، تصادفات چه مقدار کاهش داشته است افزود : به طور قطع قانون جدید اثر دارد و سمت و سوی آن نیز شدت برخورد با تخلفات حادثه ساز است .

وی درباره وضع تردد خودرو در معابر تهران نسبت به قبل از اجرای این قانون نیز گفت : براساس برآوردی که سازمان حمل و نقل و کنترل ترافیک تهران اعلام کرده ، ترافیک حدود 20 درصد کاهش پیدا کرده است . وی اضافه کرد : با اجرای طرح های مختلف از جمله طرح انضباط ترافیکی که در دستور کار قرار دارد و با سامان دهی وضع موتورسواری، مسئله ترافیک به مراتب بهتر خواهد شد .

سردار رحیمی در پاسخ به این سئوال که با اجرای قانون جدید آماری از برخورد قانونی با رانندگان متخلف دارید گفت : سعی داریم هفته های نخست برخورد ما ارشادی باشد و به شیوه های مختلف در تهران این کار را انجام دادیم و این کار همچنان ادامه دارد و لازم است که مردم درباره قانون جدید آگاهی بیشتر و اطلاعات کامل تری داشته باشند. وی افزود : رعایت مقررات از هفته گذشته که قانون جدید اجرا می شود ، به مراتب بهتر از گذشته است .

سردار رحیمی گفت : قانون و مقررات برای آرامش ، آسایش و ایمنی ماست هرچند که ممکن است ، برخی مواقع به نظر ما تلخ بیایید و محدودیت هایی برای ما ایجاد کند .

وی افزود : در قانون جدید تکالیف زیادی برای دستگاه های مختلف و مجریان متعدد و همچنین حقوق خوبی برای مردم پیش بینی شده است ، ضمن اینکه درکنارش برخوردهای قاطع را با تخلفاتی که معمولا حادثه ساز هستند و افراد را دچار سانحه می کنند ، در نظرگرفته شده است .

وی اضافه کرد: تقاضای پلیس راهور برای اجرای خوب این قوانین این است که همه خود را مکلف به اجرای آن بدانیم هر چند که برای ما محدودیت ایجاد کند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره برخورد با رانندگان حادثه ساز نیز گفت : برخی از خیابان های تهران که دور زدن های بی جهت در آنها وجود دارد جزو برنامه های ماست و اخیرا نیز اقداماتی را انجام داده ایم و با جدیت با این موارد برخورد می کنیم و حتی برخورد با کسانی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند در دستور کار قرار دارد .
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
0
0
شما اگه به فکر مردم هستین چرا به جای افزایش سر سام اور جریمه ها فکری به حال جاده های غیر استاندارد کشور نمیکنین؟؟؟

خنده داره توی دنیای امروز و با ماشین های امروزی اگه در جاده های یک طرفه بالای 95 کیلومتر و در بزرگراهها بالای 110 کیلومتر سرعت داشته باشی باید 110 هزار تومن جریمه بدین

به نظرم سود این قوانین بیشتر از مردم به جیب راهنمایی رانندگی میرسه
نظرات بینندگان