arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۵۰۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰

2 فیلم درباره «ندا آقاسلطان» درحال ساخت است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علیرضا سجادپور گفت: به آنهایی كه نگران بودند «پایان‌نامه» درباره «ندا آقاسلطان» باشد، نوید می‌دهم دو فیلم درباره ندا آقا سلطان درحال ساخت است تا بر نگرانی‌هایشان افزوده شود.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، «علیرضا سجادپور» در آستانه اكران فیلم سینمایی «پایان‌نامه» به كارگردانی حامد كلاهداری درباره حواشی این اثر و تولید فیلم‌هایی با مضمون سیاسی گفت: متاسفانه برخی افراد كه نان پز آزادی‌خواهی را خورده‌اند و با چهره‌ای اپوزیسیون از امكانات كشور استفاده می‌كنند، دوست ندارند واقعیت‌ها برای مردم روشن شود؛ به همین دلیل چنان‌چه ساخت فیلم سیاسی باب شود، دیگر دلیلی برای مظلوم‌نمایی نخواهند داشت از این‌رو مقابل تولید و نمایش آثاری هم‌چون «پایان‌نامه» می‌ایستند.

وی درباره حاشیه‌هایی كه در زمان تولید این اثر و نسبت دادن فیلم به ندا آقاسلطان به‌وجود آمد، گفت: «پایان‌نامه» درباره نداآقاسلطان ساخته نشده است اما به تمام كسانی كه نگران این امر بودند هشدار و نوید می‌دهم، 2 فیلم درباره «ندا آقاسلطان» درحال ساخت است و ما قطعا درباره وی فیلم خواهیم ساخت.

«پایان نامه» با مضمونی اجتماعی داستان چهار دانشجو را روایت می‌كند كه برای رساندن پایان‌نامه‌شان به استاد، به طور ناخواسته درگیر ماجرایی پیچیده می‌شوند. بستر وقوع این داستان در ماه‌های پس از انتخابات سال 88 است كه موجب می‌شود برخی از زوایای پنهان حوادث آن زمان به صورت نمادین آشكار شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۱
1
8
اگر از خون اون دختر خجالت نمي کشي از مادر داغدارش خجالت بکشين
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۱
1
6
سجاد پور .. واقعا چقدر آدم باید ... باشه که از ناراحتی یک مادر داغدار و به هر حال جمعی از مردم ایران خوشحال باشه ..
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۱
0
6
20000 تا بسازيد فيلم اصلي تا ابد ماندگار است .
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
4
1
چرا باید از بین کسانی که کشته شده اند فقط تصویر آقا سلطان در عرض چند دقیقه به تمامی شبکه ها برود و تمام نزدیکان مشکوک به این حادثه در سریعترین زمان ممکن به خارج از کشور برسند و شروع به تحلیل کنند. من که کاملا مشکوکم
نظرات بینندگان