arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰

پول كي روش را چه كسي پرداخت كرد؟

فولادگستر تبريز با وجود برد يك بر صفر مقابل ابومسلم از راه يافتن به ليگ برتر بازماند و حالابايد ديد مدير متمول اين باشگاه كه مخارج زيادي را براي در اختيارگرفتن بهترين ها پرداخت كرده، چه راهي را براي حضور در ليگ برتر پيدا مي كند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
گل: فولادگستر تبريز با وجود برد يك بر صفر مقابل ابومسلم از راه يافتن به ليگ برتر بازماند و حالابايد ديد مدير متمول اين باشگاه كه مخارج زيادي را براي در اختيارگرفتن بهترين ها پرداخت كرده، چه راهي را براي حضور در ليگ برتر پيدا مي كند.

محمدرضا زنوزي، مالك باشگاه فولادگستر و رييس هيات مديره گسترش فولاد علاقه زيادي به فوتبال دارد و حتي نشانه هاي حضورش در كشورهاي بلوك شرق اروپا به چشم مي خورد. تا جايي كه خبرهايي از سرمايه گذاري او در ليگ فوتبال اسلواكي به گوش مي رسد.

گفته مي شود در ماجراي قسط اول قرارداد كارلوس كي روش هم مالك فولادگستر نقش مهمي را ايفا كرده و مشكل مالي فدراسيون فوتبال بالاخره با حمايت اين عابربانك جديد فوتبال حل شده است. او اين روزها به شدت سوداي حضور در ليگ برتر را در سر مي پروراند و مي خواهد با سرمايه اش امتياز يك تيم ليگ برتري را خريداري كرده و براي حضور در اين ليگ بيش از اين انتظار نكشد.

حتي شايد زنوزي براي رسيدن به اين هدف شهرداري تبريز را به دست آورد و رقيبي باشد براي قرمز پوشان تبريزي.

فولاد و فوتبال از يك جنس نيستند اما پول هايي كه از فروش فولاد عايد شركت بزرگ گسترش شده، توانسته زنوزي و همكارانش را به اين نتيجه برساند كه مي توانند در ليگ برتر فوتبال خودي نشان دهند و با بازيكناني كه پيشاپيش با آنها به نتيجه رسيده اند، نتيجه اي وراي تصور به دست آورند.

 حالابايد ديد كه شهرداري تبريز از تيمداري منصرف مي شود و امتيازش را به يكي از متمول ترين سرمايه داران ايران مي دهد يا اينكه هدايتي جديد فوتبال و يارانش بايد به فكر راهكار ديگري براي حضور در ليگ برتر باشند.
   
نظرات بینندگان