arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۶۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله: مدعیان راه گم کردند

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص)، خيزش‌هاي منطقه را دستاورد انقلاب اسلامي ناميد وتصريح كرد:رفتار ملت‌هايي كه خيزش كرده‌اند، بسيار شبيه رفتار ملت ايران است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص)، خيزش‌هاي منطقه را دستاورد انقلاب اسلامي ناميد وتصريح كرد:رفتار ملت‌هايي كه خيزش كرده‌اند، بسيار شبيه رفتار ملت ايران است .

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، سردار حسين همداني صبح امروز (جمعه )در رزمايش فاطميون بسيجيان حوزه حمزه سيدالشهدا كه با هدف نمايش توان رزم بسيج برگزار شد، اظهار داشت: امروز ملت مسلمان سرافراز است . زنان و مردان ما از فاطمه الزهرا(س) آموختند كه در هيچ موقعي به ويژه در مقابل جهان‌خواران سكوت نكنند.

وي با بيان اين‌كه در زماني كه بسياري از بزرگان در خانه‌هايشان نشستند، فاطمه(س) سكوت نكرد و به دفاع از ولايت پرداخت افزود: امروز نيز از اردوي شما عطر فاطمه به مشام مي‌رسد و تجمع شما پيام دارد و پيام شما شعار نيست، بلكه پيامي است عملي.

وي در ادامه با استناد به يكي از فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر اين‌كه تا زماني كه زنده‌ام نخواهم گذاشت انحراف در راه انقلاب ايجاد شود،اظهار داشت: امروز نيز پيام ما اين است كه اي امام (ره) و اي رهبر ما تا آخرين قطره خون‌مان و تا آخرين لحظه اي كه نفس داريم تحت امر شما هستيم و اعلام آمادگي مي‌كنيم .

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) خاطرنشان كرد: هم دوستان و هم دشمنان و هم كساني كه در حال توطئه‌ هستند، بدانند بسيجيان همچنان در مسيرند و وارثان به حق شهدا هستند.

همداني با بيان اين‌كه كارنامه بسيجيان درخشان است خاطرنشان كرد: بسيج نوزدان به جهان استكبار و سردمداران كاخ سفيد پيام دارد و آن اين است كه نه تنها امروز، بلكه در آينده نيز بسيج حاضر خواهد بود و از انقلاب پاسداري خواهد كرد .

وي با اشاره به اين‌كه بعد از دفاع مقدس دشمنان بارها فتنه و سلطه عليه ايران انجام دادند، افزود: آمريكا ،‌افغانستان و عراق را پادگان خود كردند و ناوهاي خود را به خليج فارس آوردند و گمان كردند كه ملت ايران خواهند ترسيد، اما ديدند كه اين ملت ايستاده است و ديگر ملت ها نيز ايستادگي را از آن آموختند.

همداني تصريح كرد: اين خيزش‌هاي منطقه دستاورد انقلاب ايران است و اين خطاست كه بگوييم آمريكا اين مسائل را به وجود آورده است؛ اين در واقع نوعي جنگ نرم است.

وي با اشاره به اين‌كه مردم كشورهاي منطقه تكبير مي‌گويند و كشته‌گان خود را شهيد مي‌نامند، يادآور شد: رفتار ملت‌هايي كه خيزش كرده‌اند بسيار شبيه رفتار ملت ايران است .

وي با اشاره به فتنه 88 گفت: اين بسيجيان بودند كه اين فتنه را خنثي كردند و زنان و مردان ما از يك فتنه بزرگ سرافراز بيرون آمدند، در حالي كه بسياري از كساني كه ادعا داشتند و بسياري نخبگان راه گم كردند.

وي خاطرنشان كرد: در شب تاريك فتنه جز يك شاخص، راه را به ما نشان نداد و آن ولي فقيه بود كه هرچه بگويد آن را عمل خواهيم كرد.

در ابتداي اين رزمايش سردار همداني از بسيجيان سان ديد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۳
0
0
وقتي بصيرت نباشد راه هم گم ميشوند
نظرات بینندگان