arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۶۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰

نخست وزیر ژاپن: تا زمانی که بحران پایان نیابد، حقوق نمی گیرم

نخست وزیر ژاپن در كنفرانسی خبر گفت تا زمانیكه بحران در این كشور پایان نیابد، وی از دریافت حقوق ماهیانه‌اش به عنوان نخست وزیر امتناع می كند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نخست وزیر ژاپن در كنفرانسی خبر گفت تا زمانیكه بحران در این كشور پایان نیابد، وی از دریافت حقوق ماهیانه‌اش به عنوان نخست وزیر امتناع می كند.

به گزارش الف به نقل از شبكه سی.ان.ان، نائوتو كان نخست وزیر ژاپن گفت: تا زمانی كه بحران در كشورم حل و فصل نشود، نمی خواهم حقوق ماهیانه نخست وزیری را دریافت كنم.

گفته می شود كه حقوق ماهیانه نخست وزیر ژاپن حدود 20هزار دلار در ماه است. با این حال وی گفت كه حقوق ماهیانه‌اش به عنوان یك قانونگذار را خواهد گرفت.

این اقدام نخست وزیر ژاپن در حال انجام شده است كه پیشتر چند تن از مقامات این كشور به دلیل عدم انجام اقدامات كافی برای شهروندان زلزله زده با شیوه خاص ژاپنی‌ها از ساكنان این منطقه عذرخواهی كردند.

پیش از این انتقادهای فراوانی علیه دولت نائوتو كان به دلیل عدم انجام اقدامات كافی برای بهبود شراط زندگی مردم زلزله زده مطرح بود.

وی همچنین گفت كه دولتش در مسیر بازنگری سیاستهای هسته ای گام برمی دارد و قصد دارد از انرژی‌های دیگری همچون انرژی‌های بادی و آبی استفاده كند. نائوتو كان همچنین ضمن عذرخواهی از مردم این كشور به دلیل بروز بحران هسته‌ای قول داد كه دولتش تمام تلاش خود را برای پایان این بحران به كار ببندد.

زلزله ژاپن تاكنون حدود 15 هزار كشته بر جای گذاشته است و گفته می شود كه 13 هزار تن دیگر نیز هنوز ناپدید هستند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۳
0
1
بعضی ها یاد بگیرند
نظرات بینندگان