arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۷۰۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۰۸ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴

خاطره اسحاق جهانگیری از آیت الله واعظ طبسی برای وساطت در حل مشکلات کشور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 اسحاق جهانگیری در یادداشتی در روزنامه اطلاعات در باره مرحوم آیت الله واعظ طبسی نوشت:در یک سال اخیر چند بار شخصی و غیررسمی با ایشان دیدار داشتم.

 اواخر سال گذشته مطلع شدم که حالشان مناسب نیست. به قصد احوال پرسی و در سفر غیررسمی به دیدار ایشان در مشهد رفتم. در زمان عیادت، امیدوار شدم که حالشان رو به بهبودی است. در آن جلسه برای کمک به دولت و حل مشکل برجام گفتگو کردم که هر دو مورد با استقبال ایشان روبرو شد.

در آبان ماه سالجاری برای انجام عمل چشم در تهران بسر می‌بردند و برای عیادت ایشان و طرح موضوعی مهم در مورد مسئله مهم سیاسی کشور به مکانی در غرب تهران رفتم. از موقعیت ویژه ایشان نزد مقام معظم رهبری مطلع بودم ولی در بدو ورود با خروج خودرویی از محل استقرار ایشان مواجه شدم که در ملاقات مشخص گردید که مقام معظم رهبری برای دیدن ایشان تشریف آورده بودند. این خبر عزم من را برای طرح موضوع جزم‌تر کرد و بعد از احوالپرسی، فرزند ایشان نیز از محل ملاقات خارج شدند تا موضوع خصوصی را مطرح نمایم. در زمانی حدود ۴۵ دقیقه، موضوع را مطرح نمودم و ضمن برشمردن جایگاه ویژه ایشان نزد مقام معظم رهبری، مصلحت کشور را بیان داشتم و اشاره نمودم که پس از مدتها بررسی، بدلیل توانمندی‌های منحصربفرد جنابعالی به این نتیجه رسیدم که قطعاً شما می‌توانید گره‌گشایی کنید و با پادرمیانی یکی از اتفاقات خوب کشور را رقم زنید و مطمئنم اگر به جمع‌بندی برسید، از عهده جنابعالی برمی‌آید.

پس از مکث کوتاهی با تواضع مثال‌زدنی پذیرفتند و با اطمینان فرمودند که بیاری خدا پس از ماه صفر دنبال می‌کنم و چند روز بعد در تماس تلفنی، ضمن یادآوری قولی که داده بودند فرمودند که اقداماتی شده است و بزودی آثارش را خواهید دید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ایران معتدل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
0
0
قطعا این گونه افراط تأثیر گذار در حافظه ملت باقی میمانند و آثار برکت وجودی ایشان حتی بعد از فوتشان نیز پابرجاست ...
خداوند روح ایشان را آرامش ابدی ببخشد ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
0
0
خدا رحمتش كنه. وزنه اي بودند ايشان
نظرات بینندگان