arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۷۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰

شیر یارانه‌ای، فقط تا پایان خرداد ماه

معاون وزیر بازرگانی از احتمال تك نرخی‌شدن شیر از اول تیرماه خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود قیمت جدید شیر كمتر از قیمت آزاد فعلی باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون وزیر بازرگانی از احتمال تك نرخی‌شدن شیر از اول تیرماه خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود قیمت جدید شیر كمتر از قیمت آزاد فعلی باشد.

محمد‌علی ضیغمی در گفت‌وگو فارس اظهار داشت: ستاد هدفمندی یارانه‌ها مصوب كرده است شیر یارانه‌ای تا پایان خرداد ماه ادامه پیدا كند و پس از آن یارانه در اختیار ستاد و از طریق تأمین خوراك دام به تولید‌كننده و دامدار داده می‌شود.

وی افزود: اینكه گفته می‌شود وزارت بازرگانی مباشرین جدیدی تعیین كرده است این نكته مورد تایید و تصویب ما نیست و این بحث مربوط به وزارت جهاد كشاورزی است.

معاون وزیر بازرگانی گفت: وزارت جهاد كشاورزی از اول تیرماه یارانه در قالب تأمین خوراك دام در اختیار دامداران قرار می‌دهد و از این به بعد فقط یك نوع یارانه و آن هم در قالب خوراك دام به دامدار داده می‌شود و هیچ نوع یارانه دیگری وجود نخواهد داشت.

وی در واكنش به این سؤال كه قیمت شیر از اول تیرماه چقدر خواهد بود گفت: قیمت شیر خام موكول به نوع تفاهم وزارت جهاد كشاورزی با اتحادیه دامداران و یا هر تشكل دیگری است، اما پیش‌بینی می شود كه از اول تیرماه و با تك نرخی‌ شدن، قیمت جدید شیر كمتر از قیمت آزاد فعلی باشد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
0
0
معلوم نیست آقایان هرروز یک حرف می زنند چندی قبل آقایان فرمودند تا پایان سال ،حال تا آخر خرداد!!!
نظرات بینندگان