arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۸۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰

جوانفکر: احمدی نژاد نشان داد که وارد بازي‌هاي كودكانه نمي‌شود

نزديك به يك ماه است كه جمعي محدود اما برخوردار از ابزار و يراق بسيار، با قيل و قال‌هاي بي‌وقفه و پرطمطراق، اهتمام مضاعف به كار بسته‌اند تا به اثبات داعيه‌هايي بپردازند كه حتي ساده‌دل‌ترين شهروندان اين مرز و بوم نيز آنها را باور ندارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی اکبر جوانفکر مدیرعامل خبرگزاری ایرنا در یاداشت امروز خود در روزنامه ایران نوشت:

نزديك به يك ماه است كه جمعي محدود اما برخوردار از ابزار و يراق بسيار، با قيل و قال‌هاي بي‌وقفه و پرطمطراق، اهتمام مضاعف به كار بسته‌اند تا به اثبات داعيه‌هايي بپردازند كه حتي ساده‌دل‌ترين شهروندان اين مرز و بوم نيز آنها را باور ندارند.

درس پندآموز مباحث اخير جز اين نبوده است كه هرگونه تلاشي بر پايه بي‌تقوايي و بي‌اخلاقي، نتيجه‌اي جز خسران و گناه براي مدعيان غفلت‌زده و زحمت براي خادمان مخلص و بي‌ادعا به همراه ندارد.

بدون ترديد همكاران اصلي رئيس جمهور در به انجام رساندن خدمات بزرگ و بي‌نظير در كشور، كساني جز قاطبه مردم عزيز ايران به عنوان پشتيبانان و حاميان اصلي دولت خدمتگزار، نبوده و نيستند و اگر اين همت والا و قدرشناسي خيل عظيم ملت ايران از خادمان خود، بروز و ظهور بيروني پيدا نمي‌كرد، مجموعه مديران و تصميم گيران در دستگاه اجرايي كشور قادر به انجام برنامه‌ريزي، تصميم‌گيري و پيشبرد امور كشور به نحو مطلوب نمي‌شدند، بنابراين رفتار و اقدامات دولت‌هاي نهم و دهم در همه زمينه‌ها، محصول حكومت مردم بر مردم به عنوان يك حقيقت درخشان و افتخار‌آميز بوده است.

علاوه بر اين، قابل انكار نيست كه مجموعه‌اي از عناصر متدين، انقلابي، دلسوز، پرتلاش، فرهيخته، انديشمند، پاكدست و پاكدامن، در كنار رئيس‌جمهور قرار گرفتند و او را در اين راه سخت و دشوار همراهي كردند و كوشيدند سهم خويش را در تحقق اهداف مهم و بزرگ از جمله اجراي عدالت ايفا كنند.

بداخلاقي‌ها و بدكرداري‌هايي كه طي يك ماه اخير در برابر دولت و همكاران رئيس جمهور محترم به نمايش گذاشته شد، نه تنها از حسن اعتبار و قدر و قيمت آنان چيزي نكاست، بلكه سعه صدر و بزرگ منشي رئيس جمهور و همكارانش را نشان داد، قيل و قال‌هاي بي‌اساس را بي‌ثمر كرد، همراهي و همصدايي ياران و همراهان راستين ولايت را برانگيخت و شأن و منزلت دولتمردان را در چشم مردم فزوني بخشيد.

با عيان شدن بي‌حاصلي اينگونه رفتارها و رويكردها، اينك انتظار مي‌رود كه اين گروه از داعيه‌داران عرصه سياست و قدرت، روش و منش خود را مورد بازنگري قرار دهند، اخلاق و انصاف پيشه كنند، از ورود به بيراهه‌هاي زيانبار اجتناب ورزند، بزرگان را كه سرمايه ملي و گاه ديني ملت بزرگ ايران محسوب مي‌شوند براي به زير كشيدن حريف از قدرت، بازيچه اميال و خواسته‌هاي خويش قرار ندهند و در يك كلام، بلوغ سياسي را در مواضع خود و تعهد و وفاداري به اصول و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي در مرامشان به اثبات برسانند.

آقاي احمدي‌نژاد در سخنان يكشنبه شب خود، نشان داد كه راه خدمتگزاري را به خوبي مي‌شناسد و از ادامه اين راه باز نمي‌ايستد، تلاش‌هاي بدخواهانه عليه دولتش را به هيچ مي‌انگارد و وارد بازي‌هاي كودكانه آنان نمي‌شود، به قدر و قيمت ولايت مطلقه فقيه و جايگاه رفيع آن در كشور به‌خوبي واقف است و هيچ اعتنايي به تهمت‌هاي ناروا و توهين‌هاي نابخردانه مدعيان تماميت‌خواه ندارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۷
0
1
... لابد احمدی نژاد قهر نکرده بود؟ حتما کس دیگری بود. ببخشید!!!!!!!!!!!!!!
نظرات بینندگان