arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰

پورحیدری: من ممنوع التصویرم

منصور پورحیدری می گوید فشارهای کاری باعث شده تا پرویز مظلومی ، تمرکزش را از دست بدهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
منصور پورحیدری می گوید فشارهای کاری باعث شده تا پرویز مظلومی ، تمرکزش را از دست بدهد.

سرپرست و مدیر فنی باشگاه استقلال در روزهایی که پرویز مظلومی از هر فرصتی استفاده می کند تا گناه حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا و از دست رفتن فرصت قهرمانی را به گردن رسانه ها بیاندازد. او به طور خاص روی نظرسنجی خبرورزشی ، زوم کرده و می گوید اینکه طرفداران باشگاه خواهان تغییرات در کادرفنی شده اند ، کودتایی است علیه او. نکته ای که سبب شد تا با نظرات منصور پورحیدری را در این باره بپرسیم.  آیا او رفتارهای این روزهای شاگرد خود را می پسندد؟ او در این باره می گوید:« خیلی رک بگویم که من موافق این نوع برخوردها نیستم و این ادبیاتی که او به کار برده را نمی پسندم. البته من به او حق می دهم. یک بخشی از این رفتارها ناشی از فشاری است که او تحمل کرده. از ابتدای فصل ، هیچ کس فکر نمی کرد که این تیم بتواند یکی از 5 تیم بالای جدول باشد . پرویز و فتح الله زاده ، خیلی خون دل خوردند تا توانستند تیم را به این جایگاه برسانند. همین الان ، تیم بدهی های زیادی از فصول قبلی اش دارد و برای فراهم کردن پول بچه ها ، زحمات زیادی کشیده می شود. »

او ادامه می دهد:« شما همین الان را ببینید. من قبول دارم که ما حتی می توانستیم قهرمان لیگ باشیم اما شرایط آن طوری نشد که باید می شد. مثلا ما در بعضی از بازی های مان ، اشتباهاتی هم داشتیم اما همین حالا توانستیم سهمیه آسیایی بگیریم. اتفاق بدی نیست . یعنی ما موفق بودیم. با این وجود همین الان پرویز مظلومی نمی داند که فصل بعد ، تکلیفش چه می شود. او با استقلال قراردادی دو ساله دارد. با این وجود همین الان معلوم نیست تکلیف ورزش چه می شود. اینکه آیا وزارت ورزش که تشکیل بشود ، مدیران تیم می مانند یا نه . این ها به تیم لطمه می زند. ما فصل قبل نتوانستیم که خوب یارگیری کنیم. این فصل هم خیلی مشخص نیست که بتوانیم بهتر از فصل قبل در فصل یارگیری ، عمل کنیم. استقلال ما این فصل بازیکنان خوبی داشت اما بی تردید ما کمبودهایی در ترکیب مان داشتیم. این می شد که نتوانیم موفق عمل کنیم. استقلال در همه تاریخش ، بازیکنان کناری منحصر به فردی داشته اما امسال ما ، این ویژگی را نداشتیم اما همین فصل هم به اندازه خودمان موفق بودیم. من از ابتدا هم گفتم که نوع ادبیات استفاده شده از سوی مظلومی را نمی پسندم اما باید کمی هم به او حق بدهید.»

پورحیدری ادامه می دهد:« البته این ادبیات و این رفتارها در تمام فوتبال مان مستولی شده. این فشار طوری شده که همه را از فوتبال زده کرده. من اشک های مایلی کهن را که دیدم از فوتبال بیزار شدم. این چه اتفاقاتی است که در فوتبال مان می افتد. به قرآن زشت است این اتفاقات. خود من الان مدت هاست که از طرف تلویزیون ممنوع التصویر هستم چون به بازیکنانم اجازه ندادم توی زمین مصاحبه کنند. کلی برای خودم دشمن تراشیده ام اما با این کارم ، تلاش کردم تا حاشیه ها را کم کنم. »
نظرات بینندگان