arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰

علم الهدی: یهودی‌ها در ایران حرف رهبر را گوش کرده و امام زمان ما را رها نکرده‌اند

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بلند کردن پرچم امام حسین (ع) در جامعه سبب جلب توجه افراد می‌شود، گفت: باید در حمایت از ولایت از حضرت ابوالفضل (ع) پیروی کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امام جمعه مشهد گفت: تنها گفتن اطاعت از ولایت فقیه کافی نیست.

به گزارش فارس، سید احمد علم‌‌الهدی در گردهمایی سراسری هیئت رزمندگان اسلام در مجتمع آیه‌ها مشهد اظهار داشت: امام رضا (ع) پرچمدار عزاداران محرم بود و برگزاری این مراسم در مشهد جای قدردانی دارد. 

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بلند کردن پرچم امام حسین (ع) در جامعه سبب جلب توجه افراد می‌شود، گفت: باید در حمایت از ولایت از حضرت ابوالفضل (ع) پیروی کنیم. 

وی با اشاره به اینکه حضرت عباس (ع) نمونه والای ایمان و ولایت‌مداری است و باید سعی کرد شبیه حضرت ابوالفضل (ع) بود، گفت: گاهی در جریان زندگی اجتماعی فکر می‌کنیم که خیلی کار انجام داده‌ایم، به همین خاطر احساساتی می‌شویم، اما حضرت ابوالفضل(ع) به خاطر امام زمان خود آب نخورد آیا ما نیز در زندگی و در برخورد با بحران‌ها مثل حضرت ابوالفضل (ع) پای ولایت ایستاده‌ایم. 

امام جمعه مشهد با طرح این سؤال که مظهر امام حسین(ع) امروز در زمان غیبت کیست، ادامه داد: شما باید با ولایت زاویه پیدا نکنید حتی در زمان عطش که آب نیست و شرایط باب میلتان نیست. 

وی در ادامه با بیان اینکه امروز برخی ژست آکادمیک می‌گیرند و ترجیح می‌دهند کنار باشند نظر بدهند و با تحلیل‌های خود رهبر را کنار جریانات سیاسی بگذارند، گفت: تنها گفتن اطاعت از ولی فقیه کافی نیست. 

علم‌الهدی تصریح کرد: یهودی‌ها در ایران اینگونه هستند و حرف رهبر را گوش کرده و امام زمان ما را رها نکرده‌اند. 

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید سعی کنیم نقطه مشترک با قمر بنی هاشم داشته باشیم و اگر غیر از این باشد این نفاق است، گفت: هیئت رزمندگان اسلام در جامعه ویژگی و جایگاه خاصی دارند که این ویژگی در سایر هیئت‌ها نیست. 

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه امروز در نظام و کشور از جریانات لائیک و خارجی‌ها هراسی نداریم، گفت: امروز ترس ما از تحجر است عده‌ای می‌خواهند دین و ولایت را از هم جدا کنند. 

علم الهدی ادامه داد: عده‌ای دشمن امام حسین (ع) و امام زمان ما می‌شوند و مقابل نظام می‌ایستند، هیئت‌ها را تحریک می‌کنند که سیاسی نباشند و خطر این جریان برای اسلام از منافق، لائیک و ملحد بیشتر است. 

وی رسالت امروز هیئت رزمندگان اسلام را فاصله گرفتن از جریان ضد انقلاب دانست و گفت: حرکت هیئت رزمندگان اسلام تداوم جبهه و دفاع مقدس است، امروز باید زمینه را از منافق گرفته و نباید کسی غیر از شما طلایه‌دار این امر باشد.

برچسب ها: علم الهدی ، یهودی
نظرات بینندگان