arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰

شکایت سپاهان از سعودی ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس باشگاه الهلال گفت: با توجه به اتفاقاتی که در فولادشهر برای ما رخ داد، تعجب می‌کنم که چرا ایرانی‌ها و مدیرعامل باشگاه سپاهان این اتهامات علیه ما را نمی‌پذیرند.
 
به گزارش انتخاب، شاهزاده عبدالرحمن بن مساعد، رئیس باشگاه الهلال عربستان سعودی از عبارت توهین‌آمیزی که چند روز گذشته خطاب به محمدرضا ساکت مدیر عامل باشگاه سپاهان به کار برد، دفاع کرد.

باشگاه سپاهان هفته پیش اعلام کرد که قصد دارد از باشگاه الهلال عربستان به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کند. ساکت در گفت و گو با فارس در این خصوص اعلام کرد: در صورتی که صحت گفته‌های سامی الجابر، مدیر فنی تیم الهلال ثابت شود ما از این باشگاه شکایت خواهیم کرد و این شکایت را تا رسیدن به نتیجه نیز ادامه خواهیم داد.
سامی الجابر پس از تساوی الهلال برابر سپاهان در اصفهان ادعا کرد بطری آب‌های هتل اصفهان مسموم شده بود. در پی این ماجرا بود که بن مساعد اعلام کرد که این اقدام باشگاه سپاهان و محمدرضا ساکت اقدامی وقیحانه است.

به گزارش روزنامه سعودی الریاض، بن مساعد در این خصوص به بازتاب این خبر در رسانه‌های ایران اشاره و با ابراز تعجب از موضع رسانه‌های ایرانی به خصوص خبرگزاری‌ها، از لفظ زشت خود دفاع کرد.
رئیس باشگاه الهلال گفت: من کم‌ترین صفتی که امکان داشت در خصوص اظهارات محمدرضا ساکت به کار بردم و از اینکه ساکت و ایرانی‌ها پاسخ ما و دفاع از خودمان را در قبال اتهاماتی که به ما زده شد را نمی‌پذیرند، تعجب می‌کنم.

وی افزود: من از انتشار این خبر در خبرگزاری‌های ایران که این باشگاه با میهمان‌نوازی از ما استقبال و پذیرایی کرد تعجب می‌کنم و باید از آنها تشکر کرد. با توجه به اتفاق هایی که در ورزشگاه فولادشهر افتاده آیا منطقی است که ما از میهمان نوازی سپاهانی ها تشکر کنیم؟!
نظرات بینندگان