arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰

کاکا: در رئال مي مانم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کاکا هافبک برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا سه شنبه تاکید کرد قصد ندارد این تیم را ترک کند. کاکا دو فصل پیش با قراردادی به ارزش حدود صد میلیون دلار به باشگاه رئال مادرید پیوست اما آسیب دیدگی های پیاپی به ویژه آسیب دیدگی از ناحیه زانو و لگن باعث شد هواداران رئال مادرید از دیدن مداوم وی در بازی های تیمشان محروم شوند.
 
به گزارش انتخاب؛ وی در این فصل از جام قهرمانی باشگاه اسپانیا تنها سیزده بار برای رئال مادرید به میدان رفت و نقشی حاشیه ای در حضور رئال مادرید در لیگ قهرمانی اروپا ایفا کرد. در هفته های اخیر شایعاتی مبنی بر انتقال کاکا به چلسی به گوش رسید.

منشا این شایعات، پیام های مادرش در پایگاه اینترنتی توییتر بود که اعلام می کرد خانواده او به زودی به لندن می روند. از سوی دیگر منچستر یونایتد نیز از تمایل خود به خدمت گرفتن کاکا خبر داده بود اما این بازیکن روز سه شنبه تاکید کرد قصد ندارد رئال مادرید را ترک کند. کاکا در مراسمی که از سوی شرکت آدیداس تولید کننده کفش های ورزشی ترتیب داده شده بود، گفت واقعیت این است که من در مادرید هستم و می خواهیم اینجا بمانم.

مادرم برای یک کنگره مذهبی به لندن می رود اما من قصد دارم فصل آینده نیز برای رئال بازی کنم. وی افزود فکر نمی کنم به برزیل یا ایتالیا بازگردم، هدف من این است که فصلی موفق با رئال مادرید داشته باشم.
نظرات بینندگان