arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۰۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۰

اکبر عبدی در فیلم رضا عطاران، دوباره "زن" می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اكبر عبدی در فیلم«هیچ كس فرشته نیست» از ابتدا نقش یك زن را بازی خواهد كرد و انگار به جای یك بازیگر زن، یك بازیگر مرد برای بازی در این نقش انتخاب شده باشد. خبر‌ها از گریم جذاب او در این نقش حكایت می‌كند.

به گزارش انتخاب به نقل از كافه سینما،  پس از ساختن چند سریال موفق تلویزیونی و بازی در كمدی‌های جریان اصلی سینمای ایران، رضا عطاران نخستین فیلم‌اش را جلوی دوربین خواهد برد.

 «هیچ كس فرشته نیست» كمدی سینمایی رضا عطاران، فیلمی با لحن و ویژگی‌های خاص خودش خواهد بود كه از قرار معلوم تفاوت‌های فراوانی با دیگر آثار كمدی رایج سینمای ایران خواهد داشت.

بنا بر اخبار رسیده بازیگران اصلی این فیلم، رضا عطاران و مریلا زارعی هستند. اما اتفاق دیگر، حضور اكبر عبدی در نقش یك زن، یعنی مادر مریلا زارعی است. اتفاقی كه سال‌ها بعد از تجربه موفق «آدم برفی» می‌افتد...

تفاوت این دو نقش برای اكبر عبدی در این است كه او در «آدم برفی» نقش مردی را بازی می‌كرد كه لباس زنانه می‌پوشد. اما در فیلم عطاران، او از ابتدا نقش یك زن را بازی خواهد كرد. انگار به جای یك بازیگر زن، یك بازیگر مرد برای بازی در این نقش انتخاب شده باشد. خبر‌ها از گریم جذاب او در این نقش حكایت می‌كند.

پروانه ساخت این فیلم چندی قبل به كارگردانی رضا عطاران صادر شده و قرار است محمدرضا تخت‌كشیان تهیه‌كننده آن باشد. پیش از این اخباری مبنی بر بازی ترانه علیدوستی در این فیلم شنیده می‌شد. فیلمنامه این فیلم را معصومه بیات با مشاوره حمید نعمت‌ا... نوشته كه یك كمدی اجتماعی است، فیلم داستان زن و مردی جوان را روایت می‌كند كه درگیر اتفاقاتی می‌شوند.

پیش بینی می شود كه كمدی نامتعارف موفق از رضا عطاران را شاهد باشیم.

نظرات بینندگان