arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۴ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۰

سرمربی سابق تیم ملی: خسته شدم بس که دروغ شنیدم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حسین شمس می گوید: سعیدلو گفته من نقشی در این اتفاقات نداشتم و شاید هم هر چه که هست از خود فدراسیون آب می خورد.

به گزارش انتخاب، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال که با تیم ملی کشورمان صاحب افتخارات زیادی شده ، به دلیل مصاحبه های تند و تیزش سرانجام با فسخ قرارداد مواجه شد در گفت و گو با خبرآنلاین از آخرین اتفاقات کاری اش سخن می گوید. او می گوید:« البته من اسمی از مقام بالاتری که می گویند نخواسته تا قراردادم تمدید شود اما دیدم سعیدلو گفته من نقشی در برکناری فلانی نداشتم. حالا حتما حق با او است و این آقایانی که قسم جان بچه های شان را می خوردند ، راست نگفتند.»

او ادامه می دهد:« برای تمدید قرارداد مربی خارجی تیم امید التماس می کنند اما این شکل برخوردشان است با من. ایرادی ندارد. هر کاری که دوست دارند می توانند بکنند. اگر به خاطر لطف مردم نبود ، همان 5 سال قبل ، این برخورد را می کردند. به هر حال من هم دیگر خسته شدم و دیگر نمی توانم با این شرایط کار کنم.»

او ادامه می دهد:« از الان دیگر به تیم ملی فکر نمی کنم. می نشینم در خانه و منتظر پیشنهادهای کاری ام می شوم. چند پیشنهاد خارجی داشتم. پیشنهادی خوب از مجارستان که به خاطر تیم ملی ، قبولش نکردم حالا هم مهم نیست. یا در لیگ برتر فوتسال کار می کنم یا می روم به یک تیم خارجی. تیم ملی هم باشد برای این آقایان که نقشه آوردن مربی خارجی را برایش در سر دارند. به هر حال من که مربی قرن آسیا و بهترین جهان شدم ، برای شان خوب نیستم. آنها مربی های بهتر از ما می خواهند. بگذار هر طور دوست دارند تصمیم بگیرند. تا زمانی هم که این ها در راس کار باشند ، من بر نمی گردم. خسته شدم بس که دروغ شنیدم . برایم قسم های الکی خوردند.»
نظرات بینندگان