arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰

صدیقی: نفوذی ها متاسفانه دم از امام زمان (عج) نیز می زنند

حجت الاسلام كاظم صدیقی گفت: جریانات انحرافی مرجعیت ، اسلام فقاهتی و حاكمیت ولی فقیه را قبول ندارد و متاسفانه دم از امام زمان (عج) نیز می زند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت الاسلام كاظم صدیقی گفت: جریانات انحرافی مرجعیت ، اسلام فقاهتی و حاكمیت ولی فقیه را قبول ندارد و متاسفانه دم از امام زمان (عج) نیز می زند.

به گزارش مهر، صدیقی شامگاه جمعه در یادواره شهید حجت الاسلام ابراهیمی مجاهد عرصه تبلیغ كه در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفاء قم برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: یكی از خطرات جدیدی كه امروز در جامعه وجود دارد جریانات و گروهك های انحرافی و نفوذی است كه مرجعیت و اسلام فقاهتی و حاكمیت ولی فقیه را قبول ندارد و متاسفانه دم از امام زمان (عج) نیز می زنند.

وی با بیان اینكه انسانها مبتلا به تعلقات هستند كه بال و پرشان را بسته است افزود: رسالت هر انسانی در این عالم آن است كه خود را از قید این وابستگی ها نجات دهد و در این راستا انبیاء الهی پرچم آزادسازی انسان را به دست گرفتند و به جنگ اهریمنان نفس و شیاطین بیرونی رفتند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: انبیاء در هیچ كجای دنیا خودشان مستقر نشدند تا مردم به آنها رجوع كنند و كلام الهی را بیاموزند بلكه در این مسیر رنج ها و سختی های بسیاری را متحمل شدند و بسیاری از آنها نیز به قتل رسیدند اما این مشكلات آنها را تضعیف و نا امید نكرد.

وی با بیان اینكه انبیاء احیاگر ایمان و دین هستند اظهار داشت:انبیاء خشك زار دلها را به بوستان عطر آگین تبدیل می كنند.

بیان خوب در تبلیغ بسیار موثر است

وی در ادامه با بیان اینكه تبلیغ عملی و اخلاقی از مقدمات تبلیغ است ابراز داشت: بیان خوب نیز در كنار دیگر جاذبه های تبلیغ موثر است.

حجت الاسلام صدیقی اضافه كرد:كسی كه سینه او مخزن قرآن و معارف اهل بیت (ع) و خداوند معلم اوست نباید تماشاگر باشد و باید این علوم را به دیگران منتقل كند.

امام جمعه تهران افزود:نباید گذاشت بندگان خدا در جهل و ظلم پایمال شوند بلكه مبلغان باید با بیان خود روشنگری كنند و دورافتادگان از ساحت خداوند را با ذات احدیت آشنا سازند.

وی عنوان كرد: چون خداوند مالك دنیا و آخرت است پس هدایت نیز از آن اوست و هدایت عمومی حق تعالی همه عالم را فراگرفته و سراسر عالم مجذوب خداوند است.

مبلغین همانند پلی جامعه را به خداوند هدایت می كنند

امام جمعه موقت تهران تصریح كرد: كسی كه مبلغ دین خداوند است باید همانند آئینه ای كه غباری روی آن را نگرفته است باشد.

صدیقی با بیان اینكه مبلغین باید همانند پلی باشند كه جامعه را به سمت خداوند هدایت می كنند گفت: هر كس كه وارد حوزه علمیه شد دل از دنیا كشیده و آمده است تا پلی باشد و انسانها را به سمت پروردگار هدایت كند.
نظرات بینندگان